شناسهٔ خبر: 152342 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حل مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران

حسن نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از حل مشکل قطع بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد و گفت: هر دستگاهی موظف به اختصاص اعتبار بیمه تکمیلی شاغلان خود شد.

به گزارش «نماینده» حسن نوروزی درباره قطع بیمه تکمیلی ایثارگران، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران حل و مقرر شد هر دستگاهی برای بیمه تکمیلی ایثارگران خود اعتباری را به منظور برقراری مجدد بیمه شاغلان خود اختصاص دهد.
پیش از این پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که پس از اینکه بنیاد شهید دچار کمبود اعتبارات شد این وظیفه در حال حاضر به وزارتخانه‌ها واگذار شد

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر وزارتخانه به تناسب شاغلانش، خود اقدام خواهد کرد، افزود: پیش از این پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که پس از اینکه بنیاد شهید دچار کمبود اعتبارات شد این وظیفه در حال حاضر به وزارتخانه‌ها واگذار شد.

وی ادامه داد: پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران بر اساس قانون خدمات جامع ایثارگران به عهده‌ دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها است و از این پس نیز قانون باید به درستی توسط دستگاه‌ها در خصوص ایثارگران اجرایی شود.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس تصریح کرد: با تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه ‌و بودجه ایثارگران این بیمه برقرار خواهد شد و شرایط پوشش این بیمه در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها مانند بیمه تکمیلی درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد است.

نظر شما