شناسهٔ خبر: 152220 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مگر تفحص «لولو» است که نمی‌گذارند در مجلس انجام شود؟

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مگر تحقیق و تفحص لولو است؟ چطور تفحص دستگاه‌های دیگر باید انجام شود اما بر مجلس نباید این امر صورت گیرد؟

به گزارش «نماینده» حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مالی مجلس شورای اسلامی، ‌اظهار داشت: همچنان علی رغم تذکراتی که بنده به مجلس دادم هنوز اراده‌ای از سوی رئیس مجلس و رئیس کمیسیون بودجه در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: طبق قانون کمیسیون برنامه و بودجه باید به این طرح و موضوع رسیدگی کند؛ هر چه هم بیشتر بگذرد ابهامات در این زمینه بیشتر می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مگر تحقیق و تفحص لولو است؟ چطور تفحص دستگاه‌های دیگر باید انجام شود اما بر مجلس نباید این امر صورت گیرد؟

کامران بر همین اساس عنوان کرد: همین دیواری که دورتا دور مجلس کشیده شده است، یک بار این دیواره کشیده شده بود مجدد هزینه‌ها اضافه برای دیوار کشی مجلس در حال انجام است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: رئیس مجلس و البته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اجازه ادامه روند قانونی تحقیق و تفحص از عملکرد مالی مجلس را نمی‌دهند.

نظر شما