شناسهٔ خبر: 152201 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

توهین روحانی به منتقدان FATF برای فرار از پاسخگویی است

سالک نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اتهام افکنی و توهین روحانی علیه منتقدان FATF وCFT پوششی برای شکست دولت در برجام و فرار از پاسخگویی است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام احمد سالک با انتقاد از اظهارات رئیس‌جمهور در نشست مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی و توهین وی به منتقدان FATF و CFT گفت: آقای روحانی معتقد است فقط وی فهم درستی از اسلام دارد. او تا امروز بیش از ۵۰ مورد به منتقدان توهین کرده است که نشان دهنده عدم سعه صدر و تحمل وی در قبال منتقدان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اتهامات روحانی علیه منتقدان FATF و CFT را پوششی برای شکست دولت تدبیر در برجام خواند و گفت: آقای روحانی برای فرار از پاسخگویی راه حل اتهام افکنی علیه مخالفان لوایح استعماری را انتخاب کرده است.

نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نسبت دادن مشکلات اقتصادی به مخالفان برجام و FATF را فرار به جلوی دولت تدبیر خواند و گفت: دولت پاسخی به انتقادات مردم در قبال عملکرد اقتصادی خود ندارد، به همین دلیل به دنبال اتهام افکنی علیه منتقدان است و مثل رویه گذشته قصد دارد همه مشکلات را به گردن مخالفان بیندازد.

سالک ادامه داد: آقای روحانی به مردم قول داده بود با تصویب برجام تحریم ها برداشته شود اما تحریم ها تشدید شد و دولت تلاش دارد تا شکست در برجام را این گونه جبران کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: دولت به دنبال تصویب لوایح استعماری است و مدام ملت را می‌ترساند که اگر این لوایح تصویب نشود ایران در لیست سیاه آمریکا قرار می گیرد. در زمان برجام نیز مرتب مردم را می ترساندند که در صورت عدم تصویب برجام، حتی آب و هوای مردم نیز دچار مشکل خواهد شد.

وی تصریح کرد: ملت ایران چهل سال است که در لیست سیاه آمریکا قرار دارند اما توانسته اند در طول این چهل سال به خودکفایی و پیشرفت دست یابند.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان تأکید کرد: رئیس جمهور باید ادبیاتش را در گفتگو با منتقدان اصلاح کند.

به گزارش مهر، حسن روحانی رئیس‌جمهور در نشست وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت راه وشهرسازی گفت: کسی می‌آید و مردم را تحریک می کند که اگر این کنوانسیون [CTF] امضا شود و اگر با گروه اقدام مالی [FATF] کار کنیم، اسلام از دست می‌رود، سوال بنده این است که کدام اسلام از دست می رود؟ ای کاش شما اسلام را می فهمیدید و بعد می گفتید که اسلام از دست می رود.

نظر شما