شناسهٔ خبر: 152059 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

پزشکان تنها بنام مناطق محروم استخدام نشوند

سیدحمایت میرزاده نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه پزشکان تنها بنام مناطق محروم استخدام نشوند گفت: افزایش پذیرش جذب برای دانشجوی پزشکی با توجه به کمبود پزشک در مناطق محروم الزامی است.

به گزارش «نماینده» سید حمایت میرزاده درباره  وضعیت  پذیرش دانشجو در رشته پزشکی، گفت:   زمانی که با کمبود  پزشک در  مناطق محروم روبرو  هستیم وحتی پزشک بنگلادشی و هندی نیز  در مناطق محروم وجود ندارد  الزامی است که پذیرش دانشجو در رشته پزشکی افزایش یابد.

 افزایش  ظرفیت پذیرش راهکاری برای جلوگیری  از خروج دانشجوی پزشکی از کشور

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با افزایش ظرفیت پذیرش در رشته های پزشکی از  خروج  دانشجو از  کشور نه تنها جلوگیری می شود  بلکه  نیازهای کمبود پزشک در کشور  را نیز می‌توان جبران کرد.

 مردم چه گناهی دارندکه کشاورز هستند

 میرزاده  افزود: مردم چه گناهی دارند که کشاورز هستندبنابراین می بایست برای کنترل جمعیت روستاها  وماندگاری کشاورزان  و  مردم در روستا ها خدمات درمانی و پزشکی  همسو با نیازهای  بهداشتی و درمانی جامعه  توسعه یابد.
مردم چه گناهی دارند که کشاورز هستندبنابراین می بایست برای کنترل جمعیت روستاها  وماندگاری کشاورزان  و  مردم در روستا ها خدمات درمانی و پزشکی  همسو با نیازهای  بهداشتی و درمانی جامعه  توسعه یابد

 وی ادامه داد:  زیر ساختهای اولیه  بهداشت ودرمان باید در گرمی توسعه یابد  زیرا مردم به شدت  نیازمند توسعه خدمات درمانی در  گرمی هستند و این در حالی است که اگر  تعداد پزشکان  افزایش  یابد و به نوعی  حضور  پزشکان در مراکز  استان هابه اشباع برسد، پزشکان  بطور خود به خودی در مناطق محروم مشغول به فعالیت می شوند.

پزشکان تنها بنام مناطق محروم استخدام  نشوند

 سخنگوی کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس  با بیان  اینکه پزشکان تنها بنام مناطق محروم استخدام  نشوندیادآورشد: افزایش پذیرش جذب برای دانشجوی پزشکی با توجه به کمبود پزشک در  مناطق محروم الزامی است.

نظر شما