شناسهٔ خبر: 151996 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ناصری نژاد: موضع‌گیری‌های مجلس ۱۸۰ درجه با مواضع آیت‌الله مدرس تفاوت دارد

مجید ناصری نژاد عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه عملکرد مجلس دهم را در شأن و جایگاه مجلس ندیدیم، گفت: موضع‌گیری‌های مجلس ۱۸۰ درجه با مواضع آیت‌الله مدرس تفاوت دارد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عملکرد مجلس دهم گفت: عملکرد مجلس دهم را در حد جایگاه و شان مجلس ندیدیم.

وی‌ ادامه داد: ما معتقد بودیم که مجلس باید استکبارستیز باشد و در خط مقدم مبارزه با استکبار و عوامل آن باشد و مدرس وار از حق و حقوق مردم دفاع کند، اما در مجلس دهم در بسیاری از این مسائل به‌طور کل کوتاه آمد و به روش و منش مدرس عمل نکرد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در پاسخ به این سؤال که قضاوت آیندگان در مورد مجلس دهم چه خواهد بود، اظهار داشت: چرا آیندگان؟ همین الان هم قضاوت در مورد مجلس، قضاوت خوبی نیست و توقعی که مردم از مجلس دارند، توسط مجلس برآورده نشده است.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: مجلس در بحث FATF عملکرد خوبی نداشت و موضع مجلس، موضع محکمی نبود و کاری که رئیس مجلس در رابطه با لوایح چهارگانه بر خلاف مقررات، این لوایح را به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاد، کار درستی نبود و مع‌الاسف مجلس هم موضع محکمی در این زمینه اتخاذ نکرد.

وی افزود: ما به صورت فردی افرادی را داریم که مدرس‌گونه در مجلس کار می‌کنند اما به صورت جمعی این‌گونه نیست و ما تأسف می‌خوریم موضع‌گیری‌های جمعی مجلس تفاوت ۱۸۰ درجه‌ای با مواضع مدرس دارد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: مجلس باید محکم، قاطع، جامع‌نگر و عمل‌گرا باشد و مجلس دهم کمتر در این راستا گام برداشته است.

ناصری‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: مجلس در مبارزه با اشرافی‌گری، در مبارزه با فساد و عوامل مخل اقتصادی باید قاطع‌تر وارد می‌شد که این کار را نکرد. آیندگان هم قضاوت خوبی در رابطه با مجلس نخواهند داشت.

نظر شما