شناسهٔ خبر: 151765 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مدعیان مبارزه با فساد چون آخوندی بگویند اول انقلاب چگونه زندگی می‌کردند و حالا چطور؟

پیرهادی عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت با بیان اینکه برخی چون کارنامه‌ای برای ارائه به مردم ندارند بدون سند و مدرک دیگران را متهم می‌کنند، گفت: ادعایشان این است که می‌خواستیم با فساد مبارزه کنیم ولی مبارزه با فساد سازوکار مشخص قانونی دارد.

به گزارش «نماینده» محسن پیرهادی عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت، با اشاره به مواضع آخوندی و ظریف در متهم کردن منتقدین به فساد و پولشویی اظهار داشت: جنس حرف‌های آقای آخوندی و آقای ظریف متفاوت است ولی باید آقایان این سؤال را پاسخ دهند که بعد از ۵ و نیم سال در حوزه مدیریت‌شان دستاوردشان برای کشور چه بوده است.

وی افزود: آقای آخوندی پاسخ دهد چه گلی بر سر ملت در وزارت مسکن زده یا ظریف در حوزه مذاکرات و یا برجام چه اتفاقی برای کشور رقم زده است که امروز شاهد دلار ۱۵ هزار تومان هستیم و تمام قول‌هایی که در حوزه وزارت مسکن داده شده بود ثمری نداده است.

پیرهادی با اشاره به مسئله کارآمدی و ناکارآمدی تصریح کرد:‌آخوندی همان کسی است که در مورد مسکن مهر عبارت مزخرف را به کار برد ولی بعدها گفت ما این مسکن‌ها را تکمیل می‌کنیم و به جایش مسکن اجتماعی می‌سازیم. اما بعد از ۵ سال یک واحد مسکونی هم تحویل مردم نداد. حتی تسهیلاتی برای مسکن ارزان قیمت هم فراهم نکرد و ناوگان حمل و نقل کشور نیز پیشرفتی نداشت.

وی با بیان اینکه چون بعد از سال‌ها کارنامه‌ای برای ارائه مردم ندارند بدون سند و مدرک دیگران را متهم می‌کنند، که نگذاشتند ما کار کنیم، خاطرنشان کرد: ادعایشان این است که می‌خواستیم با فساد مبارزه کنیم ولی مبارزه با فساد سازوکار مشخص قانونی دارد.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت در همین زمینه با تاکید بر اینکه هر سند فسادی را از هر فرد یا گروه دارید باید به دستگاه قضایی تحویل دهید و با کلی‌گویی مسئله حل نمی‌شود، اظهار داشت: ‌آقایانی که ادعای مبارزه با فساد دارند باید بگویند اول انقلاب وضع زندگی‌شان چگونه بوده و امروز چه کار می‌کنند؟

پیرهادی افزود:‌کابینه‌ای که اعضای آن بالای هزاران میلیارد تومان ثروت دارند باید بگویند اول انقلاب چقدر ثروت داشتند و آقای آخوندی بگوید وضع زندگی‌اش در اول انقلاب چه بوده و امروز دارایی‌اش چقدر است.

وی اظهار داشت: این افراد می‌خواهند بدهی خود به مردم را با فرار رو به جلو پاسخ دهند و افکار عمومی را آرام نگه دارند.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت با بیان اینکه وقتی آخوندی برای شهرداری تهران معرفی شد چپ و راست با او مخالفت کردند ولی ایشان رسانه‌ها را متهم می‌کند، تصریح کرد:‌خیلی خوب است که ایشان حرف می‌زند چون هر چه بیشتر حرف بزند شخصیت خود را بیش از پیش نشان می‌دهد.

نظر شما