شناسهٔ خبر: 151193 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

اغلب مشمولین «منع به کارگیری بازنشستگان» توانمند نیستند

کوچکی نژاد عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: سالانه تعداد زیادی از مدیرانی که به مرحله بازنشستگی رسیده و اغلب افراد توانمندی هم نیستند به وسیله این قانون از گردنه مدیریتی خارج می شوند.

به گزارش «نماینده» جبار کوچکی نژاد عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی، با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: شاید مهم ترین قانونی که در کشور توانست اقبال بالای عمومی و نخبگان و همه گروه های جامعه را با خود داشته باشد قانون منع به کارگیری بازنشستگان بود.

وی با بیان اینکه سالانه تعداد زیادی از مدیرانی که به مرحله بازنشستگی رسیده و اغلب افراد توانمندی هم نیستند به وسیله این قانون از گردنه مدیریتی خارج می شوند، در خصوص مخالفت مجلس با یک فوریت طرح اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان، تصریح کرد: این قانون بسیار جامع و مناسب است و اینکه بخواهیم آن را مدام تغییر دهیم موجب می شود که به سرنوشت طرح های بازنشستگی که پیش از این وجود داشته دچار شود.
کوچکی نژاد در پایان ضمن ابراز رضایت از عدم رای آوری یک فوریت طرح اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس خاطرنشان کرد: خوشبختانه این قانون همچنان حاکم است و تمامی مدیرانی که مشمول آن شوند باید پس از بازنشستگی از سمتشان کنار گذاشته شوند و به نیروهای تازه نفس میدان دهند.

نظر شما