شناسهٔ خبر: 151091 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

چرا به برخی جراید اجازه داده می‌شود هر مزخرفی را چاپ کنند؟!

سیدمحمدجواد ابطحی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: چرا برخی روزنامه ها آنقدر آزاد هستند که هر مزخرفی را چاپ کنند؟! آن هم روزنامه ای که از دولت جمهوری اسلامی سوبسید دریافت می کند.

به گزارش «نماینده» سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس، در واکنش به هتاکی یک روزنامه اصلاح طلب به ساحت مقدس امام حسین(ع)، اظهار داشت: بنده در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کردم که متاسفانه سیاست تساهل و تسامحی که از دوره وزارت رئیس دولت اصلاحات بر وزارت فرهنگ حاکم شد موجب شده تا محتوای برخی مطبوعات، فیلم ها، تئاترها و کتاب هایی منتشر شده در راستای تمسخر ارزش های اسلامی و دینی حرکت کنند.
وی با بیان اینکه متاسفانه چنین رویه ای موجب می شود که جوانان از ارزش های دینی فاصله بگیرند، افزود: از آقای صالحی به عنوان فردی که تحصیلات خود را در حوزه علمیه گذرانده و دروس خارج را سپری کرده انتظار نداشتیم که تا این اندازه حوزه های تحت اختیار خود را رها کند که روزنامه ای که سابقه هتاکی داشته باز هم این رویه را تکرار کند. آن هم در آستانه اربعین حسینی که سیل عشاق اباعبدالله الحسین از آزادی خواهان دنیا دراین حماسه فراملی حضور می یابند.

ابطحی با تاکید براینکه مشخص است که اینگونه رفتارها، سیاست هایی در راستای سکولار کردن حکومت انجام می شود، تصریح کرد: امیدوارم آقای وزیر به این موضوع ورود پیدا کند وگرنه ما ناچارخواهیم بود طرح استیضاح وی را کلید بزنیم.

نماینده مردم خمینی شهر در پایان خاطرنشان کرد: چگونه اگر منتقدین کوچکترین نقدی داشته باشند یا روزنامه ای بنویسد بالا چشم وزیر، ابرو است باید به سرعت مورد محاکمه دادگاهی قرار می گیرد اما این روزنامه ها آزاد هستند که هر مزخرفی را چاپ کنند. آن هم روزنامه ای که از دولت جمهوری اسلامی سوبسید دریافت می کند.

نظر شما