شناسهٔ خبر: 150988 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هاشمی: به گفته بعضی‌ها شهرداری آلوده به رانت است

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: برای تحول در مدیریت شهری باید ساختار تغییر پیدا کند؛ چراکه به گفته بعضی‌ها شهرداری آلوده به رانت است.

به گزارش«نماینده»، محسن هاشمی در آغاز نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: شورای شهر تهران در حال بررسی برنامه سوم پنج ساله توسعه شهر تهران است.

وی‌ ادامه داد: جمع‌بندی و بررسی پیشنهادات از سوی کمیسیون‌های تخصصی شروع شده است و به زودی جزوه پیشنهادات در برنامه سوم توسعه چاپ و عرضه می‌شود و باید این کار با سرعت بیشتری انجام شود و پیش‌بینی می‌کنیم تعداد پیشنهادات به ۹۰ تا ۱۰۰ برنامه برسد.

رئیس شورای شهر گفت: برای تحول در مدیریت شهری باید به تغییر و تحول در ساختار شهرداری بپردازیم؛ چراکه به گفته بعضی‌ها شهرداری آلوده به رانت است.

هاشمی افزود: موازی‌کاری در شهرداری تهران نمی‌تواند موجب ارائه خدمات مناسب به شهروندان شود.

وی‌ ادامه داد: سنگ ‌بنای اصلاح مدیریت شهری را باید با شجاعت در برنامه سوم برداریم و اگر این کار را نکنیم عملکرد چندان مناسبی نخواهیم داشت.

رئیس شورای شهر اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت مدیریت شهری برنامه‌هایی ارائه شده است که در کمیسیون تلفیق پیگیری می‌شود و امیدواریم مردم شاهد عملکرد بهتر مدیریت جدید شهری باشند.

نظر شما