شناسهٔ خبر: 150948 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رضا رویگری ضمن تکذیب مصاحبه در حمایت از فردوسی‌پور:

نباید در برابر سلسله مراتب تشکیلاتی بایستیم

رضا رویگری رویگری: بسیاری از هنرمندان و اهالی سینما و تلویزیون پشتوانه اجتماعی عظیمی دارند اما این پشتوانه اجتماعی نباید کاری کند که ما در برابر سلسله مراتب تشکیلاتی بایستیم، چرا که اگر قائل به تشکیلات نباشیم طبیعی است که سنگ روی سنگ بند نشود.

به گزارش «نماینده» رضا رویگری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ضمن تکذیب صحبت های منسوب به او در یک گفت و گو، گفت: بی تردید جوانگرایی در هر مجموعه رسانه ای یک نیاز مبرم به حساب می آید و خوب است که افراد با تجربه ای مثل فردوسی پور که سال ها برنامه نود را روی آنتن داشته به فکر جوان گرایی در این برنامه هم باشد و خودش به تغییر نسل در این برنامه کمک کند.

بازیگر نقش کیان ایرانی در مختارنامه، ادامه داد: این به نفع برنامه نود و شخص فردوسی پور است که به تغییر نسل و جوان گرایی در این برنامه کمک کند چرا که این اتفاق می‌تواند ثمرات بزرگی برای این برنامه داشته باشد.

رویگری افزود: بسیاری از هنرمندان و اهالی سینما و تلویزیون پشتوانه اجتماعی عظیمی دارند اما این پشتوانه اجتماعی نباید کاری کند که ما در برابر سلسله مراتب تشکیلاتی بایستیم، چرا که اگر قائل به تشکیلات نباشیم طبیعی است که سنگ روی سنگ بند نشود. باید سوال کنیم چرا فقط عده محدودی از هنرمندان در همواره در برابر تشکیلات ایستادگی می کنند و باقی هنرمندان به سلسله مراتب قائل بوده و بدان احترام می گذارند.

گفتنی است در چند روز گذشته مصاحبه ای به نقل از رضا رویگری در فضای مجازی منتشر شده بود که در آن مدعی شده بودند که رضا رویگری اظهارات تندی علیه شبکه سوم سیما و در حمایت از عادل فردوسی پور داشته است.

نظر شما