شناسهٔ خبر: 150892 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

واکنش زاکانی به چشمک برجامی نعمتی/رویکرد حذفی لاریجانی در برخورد با مخالفان برجام

زاکانی/2 رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در واکنش به اظهارات اخیر نعمتی مبنی چشمک معنادارش به عراقچی گفت: من ویژگی نیت‌خوانی افراد را ندارم و اگر آقای نعمتی چنین ادعایی را دارند، باید خودشان در این رابطه پاسخگو باشند.

به گزارش «نماینده» علیرضا زاکانی، رئیس کمیسیون ویژه برجام، در واکنش به اظهارات اخیر نعمتی مبنی چشمکش به عراقچی در جلسه کمیسون ویژه برجام با هدف به درازا کشیدن این جلسه بوده است، اظهار کرد: نیت نعمتی از چشمک زدن را نمی دانم، اگر گفته‌اند حتما نیت چنین کاری را داشته‌اند.

وی افزود: من ویژگی نیت‌خوانی افراد را ندارم و اگر آقای نعمتی چنین ادعایی را دارند، باید خودشان در این رابطه پاسخگو باشند.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه  آیا برگزاری جلسه دو گروه از نمایندگان  مجلس نهم خارج از کمیسیون مذکور با محوریت برجام را تایید می‌کنید یا خیر، اظهار کرد: لاریجانی رئیس مجلس  خارج از کمیسیون برجام جلسه‌ای را با حضور نمایندگان فراکسیون‌ها تشکیل داده بود اما اختلاف نظری پیش آمد.

بیشتر بخوانید: پشت پرده چشمک جنجالی بهروز نعمتی در کمیسیون ویژه برجام +فیلم

زاکانی در تشریح اختلاف نظر پیش آمده در این جلسه خاطرنشان کرد: در جلسه بحث‌های کارشناسی صورت می‌گرفت اما وقتی این ایرادات خدمت لاریجانی منعکس می‌شد، رئیس مجلس اظهارنظر به معنی حذف و اضافه می‌کرد، در نتیجه یکی از فراکسیون‌ها این مساله قبول نکرد و خود را ملتزم به آن ندانست.

فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که کدام فراکسیون خروجی جلسه را نپذیرفت؟ اظهار کرد: همان فراکسیونی که مسئولش آقای حداد عادل بود.

وی با اشاره به بحث نواصولگرایی و رونمایی از مانیفست نواصولگرایی تصریح کرد: اگر هر تشکیلات سیاسی در خود تحول ایجاد نکند دچار رکود می شود، اما اینکه تغییر و تحولات چگونه باشد، باید به صورت تصمیم گیری جمعی برنامه‌ریزی شود.

نظر شما