شناسهٔ خبر: 150871 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

میرزایی‌نیکو: خروجی جلسات دولت با طیف‌های سیاسی باید مصوبه داشته باشد

میرزایی نیکو یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: جلساتی که رئیس جمهور با جریان‌های مختلف سیاسی برگزار می‌کند باید دستور کار و مصوبه عملی در پایان داشته باشد. این که صرفا در این جلسات دردِ دل شود مشکلی حل نخواهد شد.

به گزارش «نماینده» قاسم میرزایی نیکو با اشاره به دیدار اخیر رئیس جمهور با طیفی از اصلاح‌طلبان و ضرورت گسترش این دیدارها بیان کرد: تعامل رئیس جمهور با جریانات سیاسی به خصوص دیدار با نمایندگان از فراکسیون‌های مختلف مجلس ارتباط بین قوا را آسان‌تر می‌سازد.

وی در ادامه گفت: در این جلسات از فراکسیون‌های مختلف حضور دارند و این امر باعث می‌شود مسائل و مطالب کشور به طور مستقیم مطرح شود و رئیس جمهور در جریان آنها قرار بگیرد. این جلسات باید دستور کار و مصوبه داشته باشند. این که صرفا در این جلسات دردِ دل شود مشکلی حل نخواهد شد.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعامل دولت با جریانات سیاسی می‌تواند نقش موثری را در وحدت در جامعه ایفا کند. اگر این جلسات به یک جمع بندی و مصوبه نرسد ممکن است بازخورد بالعکس داشته باشد و از همگرایی و همبستگی برای برون رفت از مشکلات فاصله بگیرد.

نظر شما