شناسهٔ خبر: 150862 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاضی زاده: مردم هیچگاه اجازه نخواهند داد ایران سرسپرده کشور دیگری شود

احسان قاضی زاده نماینده مردم فریمان در مجلس با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر به بن‌بست رسیدن کشور گفت: مردم ما هیچگاه اجازه نخواهند داد که ایران سرسپرده کشور دیگری شود و با توجه به اقدامات صورت گرفته در طول سال‌های قبل ایران در مسیر پیشرفت توسعه با جوانان متخصص و اندیشمند خود ادامه خواهد داد.

به گزارش «نماینده»، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه ما در کشور به بن‌بست رسیده‌ایم گفت: با توجه به اقداماتی که در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب صورت گرفته ما در حال حرکت به سمت جلو هستیم و به ویژه با توجه به نسل جوانی که امروز در کشور داریم که دارای تحصیلات عالیه و دانش و بینش هستند انشاءالله این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد و  علاوه بر این، این جوان‌ها افق‌های جدیدی را هم در عرصه‌های مختلف باز می‌کنند. 

وی افزود: ما به لحاظ منابع انسانی و هم به لحاظ منابع و زیرساخت‌های مالی و استقلال سیاسی و هویتی که داریم در شرایط رو به جلو به سر می‌بریم.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه برخی کشورها با تهدیدات خود سعی دارند ایران را به زمین بزنند باید اجازه ندهند ایران مسیر خود را طی کند از ابتدای انقلاب بوده، هست و خواهد بود. ما همیشه روی پای خود ایستاده‌ایم و معتقد هستیم نسل‌های بعدی هم این هویت استقلال‌طلبی و ایستادگی را حفظ خواهند کرد و این روحیه در عمق جان و فکر و روح همه ایرانیان وجود دارد. 

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: هیچ ایرانی فکر نمی‌کند که کشور را به یک کشور سرسپرده تبدیل کند، کشور ما امروز نیازمند وحدت و همدلی واقعی و رویکرد ارتقاء شاخص‌ها، امیدبخشی به آینده و حرکت رو به جلو است. 

وی در پایان گفت: اگر هم در جایی در بدنه ایراد یا اشکالاتی وجود دارد و یا اینکه در مجموعه‌ای خطایی رخ می‌دهد این خطا باید با قوت و قدرت مهار و با آن برخورد شود تا این خطاها اثری در روند رو به جلو کشور نداشته باشد. 

نظر شما