شناسهٔ خبر: 150836 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

وزیر اطلاعات خبر داد:

تاکنون ۳۰۰ تیم تروریستی را نابود کرده ایم

علوی وزیر اطلاعات اعلام کرد: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکنون ۳۰۰ تیم تروریستی شناسایی و عوامل آن به هلاکت رسیده اند.

به گزارش«نماینده»، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در مراسم آغاز به کار نهمین دوره مجلس دانش آموزی گفت: انشاالله دوره پر ثمری در این دوره مجلس دانش آموزی داشته باشید. انشاالله خداوند به شما عزیزان توفیق بدهد. شما در آغاز راه هستید و انشاالله با اندیشه پربارتان برای ایران اسلامی اثر گذار باشید.  

وی با بیان اینکه اسلام به جوانان بهای خاصی داده است، ادامه داد: در احادیث جوان به عنوان عنصری که دنبال خیر و سازندگی هستند و دنبال تخریب نیستند شناخته می شوند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه زنده بودن علم به عمل است زیرا در آن زمان ماندگار خواهد بود، اظهار کرد: حرکت شما در مجلس دانش آموزی بر یک جامعه ۱۴ میلیونی تاثیر می گذارد. امیدوارم انتخابات همه مثل مجلس دانش آموزی با متانت و اخلاق برگزار شود. 

علوی گفت: مجلس دانش‌آموزی باید این موضوع را نهادینه کند تا نمایندگان مدارس مختلف با هم همفکری کرده و به نتایج خوبی برسند. مساله دیگر این است که به سمت بالا بردن شخصیت خود و دیگر دانش آموزان حرکت کنید زیرا جامعه ای که رشد کرده باشد به سراغ کارهای خلاف نمی رود. نباید بگذاریم کسی شخصیتش خرد شود زیرا او با کارهای ناجور انتقام خود را از جامعه می گیرد.

وی بیان کرد: چنین جامعه ای در دانش و هنر و سیاست رشد می کند؛ امنیت ما برای فرهنگ است نه بر فرهنگ.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه اسلام در همه جا و در قرآن علم آموزی را با خودسازی همراه کرده است، خطاب به نمایندگان مجلس دانش آموزی اظهار کرد: نگاه جامعه دانش آموزی به شما منتخبان است و باید با تعاملی که با یکدیگر دارید از فرصت ها استفاده کنید. مهربانی و مودت، دشمنی ها را تبدیل به دوستی می کند. نباید این‌گونه باشد که دو نفر با عقاید مختلف سیاسی با یکدیگر دشمن باشند، مجلس دانش آموزی فرصت خوبی برای تمرین دموکراسی است.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه مسئولان مشکلات را درک می‌کنند و برای حل آن تلاش می کنند اظهار کرد: مایلم در آینده معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کند که در نهمین دوره مجلس دانش آموزی کدام مشکلات توسط شما منتخبان دانش آموزی حل شده است.

وی افزود: باید ارزش های بومی را حفظ کنیم اما تعامل فرهنگی سازنده با دیگر جوامع داشته باشیم.

رئیس دستگاه اطلاعاتی کشور در ادامه با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم و این برای ما افتخار است، گفت: وزارت اطلاعات قدرت دارد اما نه علیه مردم بلکه برای دشمن؛ زیرا کارش حفظ امنیت برای ملت است و تروریست ها باید از وزارت اطلاعات بترسند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دشمن بواسطه هوشیاری و پیشرفت ملت ایران از سلطه بر کشور ما مایوس شده است، بیان داشت: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکنون ۳۰۰ تیم تروریستی شناسایی و عوامل آن به هلاکت رسیده اند.

نظر شما