شناسهٔ خبر: 150776 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سردار جعفری در گفتگو با المسیره مطرح کرد؛

اشتباه بزرگ ترامپ درباره ایران/ به نابودی صهیونیسم نزدیک‌تر شدیم

سردارمحمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات ضد ایرانی اخیر ترامپ گفت: اگر ایران تا پیش از این قادر بود طی ۱۲ دقیقه از منطقه دفاع کند، اکنون این زمان کمتر نیز شده است.

به گزارش «نماینده»، سردار محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با شبکه یمنی المسیره به اظهارات ضد ایرانی اخیر دونالد ترامپ واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، سردار جعفری در این خصوص گفت: اگر تا پیش از این، ایران قادر بود در طول مدت ۱۲ دقیقه از منطقه غرب آسیا دفاع کند، اکنون این زمان کاهش نیز پیدا کرده است.

وی افزود: در صورتی که تهدیدی متوجه جمهوری اسلامی ایران شود، تهران از پاسخ به این تهدید حتی در خارج از مرزهای خود نیز دریغ نمی کند.

سردار جعفری همچنین به تشریح وضعیت محور مقاومت در منطقه پرداخت و اظهار داشت: محور مقاومت پس از جنگ های سوریه و عراق، اکنون در منطقه قوی تر از گذشته شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص تحریم های ضد ایرانی ایالات متحده آمریکا نیز تصریح کرد: اعمال این تحریم ها علیه تهران، برای مقامات آمریکایی به یک موضوع عادی تبدیل شده است. در هر صورت، این تحریم ها، ایران را قوی تر و انسجام ملی آن را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

سردار جعفری همچنین به تهدیدات صهیونیستها علیه ایران و مقاومت نیز واکنش نشان داده و خاطر نشان کرد: پر واضح است که ایران تا زمان نابودی رژیم صهیونیستی به راه و روش خود در مقاومت ادامه خواهد داد؛ اکنون به زمان نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک تر شده ایم.

گفتنی است، پیشتر دونالد ترامپ در سخنانی تعجب برانگیز و البته به منظور فراهم کردن زمینه جهت دوشیدن بیشترِ گاو شیرده خود یعنی رژیم سعودی، مدعی شده بود که ایران در زمان ریاست جمهوری وی ضعیف تر شده است!

نظر شما