شناسهٔ خبر: 149686 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

دشمن می‌خواهد با ایجاد اختلاف بین زوار مکان‌های مختلف، راهپیمایی اربعین را تحت تأثیر قرار دهد‎

سیدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی راهپیمایی عظیم اربعین غربی‌ها را عصبانی کرده است و به دنبال تدارک برنامه‌ای برای تحت تأثیر قراردادن آن هستند.

 به گزارش «نماینده » سیدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  با با بیان اینکه هدف مستکبرانی چون آمریکا ایجاد اختلاف بین مسلمانان است گفت: دشمنان به دنبال آن هستند که وحدت بین ایران و کشورهای منطقه به ویژه عراق را از بین ببرند، چرا که این اتحاد برای آنان تاکنون سنگین تمام شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر هدف آنان از ایجاد درگیری‌ بین مسلمانان این است که راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را تحت تأثیر قرار دهند، آمریکایی‌ها و غربی‌ها به شدت از شکوه مراسم اربعین عصبانی هستند، چرا که میلیون‌ها مسلمان از سرتاسر جهان و کشورهای مختلف در این راهپیمایی حضور می‌یابند و مانور عظیم شیعیان را به جهانیان نشان می‌دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: دشمنان اسلام در حال برنامه‌ریزی هستند تا با ایجاد تنش و اختلاف بین زوار در مکان‌های زیارتی مختلف، راهپیمایی روز اربعین را تحت تأثیر قرار دهند، اما قطعا راه به جایی نمی‌برند.

نقوی حسینی تأکید کرد: زائران باید به این دسیسه‌های دشمنان اسلام توجه داشته باشند و دست به اقدامات خلاف عفت نزنند، شئونات دینی و مذهبی را رعایت کنند و سفرهای زیارتی خود حاشیه ایجاد نکنند.

نظر شما