شناسهٔ خبر: 149587 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

«ذخیره سازی ارزی» یک بحث کاملا توجیهی از سوی دولت بود

علیرضابیگی43 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: ذخیره سازی ارزی یک بحث کاملا توجیهی از سوی دولت بود چرا که مشخص است عنان اداره کار از دست دولت خارج شده است.

به گزارش «نماینده» احمد علیرضابیگی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس در ارزیابی خود نسبت به جلسه سوال از رئیس جمهور که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون مشکلات اقتصادی کشور صورت گرفت، اظهار داشت: با توجه به اینکه پاسخ‌های رئیس جمهور در این جلسه از پشتوانه منطقی برخوردار نبود، نمایندگان را قانع نکرد که نتیجه آن در آرای وکلای ملت به خوبی دیده شد.

وی با بیان اینکه علی رغم آمارهای اعلامی رئیس جمهور آثار ملموس این آمار را در سطح جامعه مشاهده نمی‌کنیم، افزود: در واقع آمارهایی که آقای روحانی در جلسه سوال مطرح کرد به نوعی اسباب مضحکه و تمسخر نمایندگان قرار گرفت.

بیگی در ادامه با بیان اینکه این سوال همواره در ذهن مردم وجود داشته و دارد که اگر اقدامات دولت موثر بوده چرا آثار آن در جامعه مشاهده نمی شود، تصریح کرد: متاسفم که رئیس جمهور حاضر نیست بپذیرد سیاست‌هایی که تاکنون در پیش گرفته اشتباه است و ارائه آمار نادرست نمی‌تواند باعث پاک شدن صورت مسئله شود.

نماینده مردم تبریز در خصوص این بخش از سخنان رئیس جمهور که به مسئله ذخیره سازی ارز توسط دولت اشاره داشت، گفت: ذخیره سازی ارزی یک بحث کاملا توجیهی از سوی دولت بود چرا که مشخص است عنان اداره کار از دست دولت خارج شده وگرنه چرا باید مسئولان در شرایطی که نرخ ارز افزایش یافته بود ۶۰ تن از منابع طلا را در بین مردم و خریداران توزیع کنند این در حالی است که نه تنها قیمت‌ها کنترل نشد بلکه دولت ضمن اینکه منابع را هدر داد، افسار کنترل قیمت‌ها از دستش خارج شد.

بیگی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام این تفاسیر جای خوشحالی دارد که انروز مجلس از یک امتحان بزرگ در پاسخ به آنچه که در میان مردم می‌گذرد سربلند بیرون آمد.

نظر شما