شناسهٔ خبر: 149492 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

امیرآبادی: روحانی در مجلس به دور از حاشیه‌ واقعیت‌ها را بازگو کند

احمد امیرآبادی فراهانی// عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی در مجلس به دور از حاشیه‌ واقعیت‌ها را برای مردم توضیح دهد.

به گزارش «نماینده» احمد امیرآبادی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی  با اشاره به بررسی طرح سؤال از رئیس‌جمهور، گفت: از آقای روحانی انتظار داریم به دور از حاشیه‌سازی و جنجال‌آفرینی، واقعیت‌ها را به صورت شفاف برای مردم و نمایندگان مجلس توضیح دهد.

وی افزود: آقای روحانی تنها رئیس‌جمهور در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که از بیشترین اختیارات برخوردار است، نمونه بارز آن هم شورای هماهنگی اقتصادی است؛ این اختیارات در حدی است که قوانینی را تصویب و یا برخی را مردود می‌کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تأکید کرد: امیدواریم نشست علنی مجلس برای سؤال از رئیس‌جمهور که فردا (سه‌شنبه، ۶ شهریور) برگزار می‌شود در شأن مردم ایران، نمایندگان مجلس و نظام باشد و شاهد بیان واقعیت‌ها و در نهایت یافتن راه‌هایی برای رفع مشکلات مردم و کشور باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هدف نمایندگان سؤال‌کننده از رئیس‌جمهور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و نیز همفکری بیشتر با دولت برای رفع مشکلات است. نمایندگان قصد بازی سیاسی و یا مچ‌گیری از دولت را ندارند.

نظر شما