شناسهٔ خبر: 148681 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تکذیب تنش‌ها در جلسه هم‌اندیشی امروز شورای شهر تهران

علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز هیچگونه تنش و درگیری بین بنده و پورسید آقایی اتفاق نیفتاده و مواردی که در فضای مجازی مطرح شده کذب است.

به گزارش «نماینده»، محمد علیخانی در تذکرات پیش از دستور هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهارداشت: در بعضی از فضاهای مجازی اعلام شده که در جلسه امروز هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران تنش و درگیری وجود داشته و بنده با پور سید آقایی معاون شهردار درگیری لفظی داشتم.

وی ادامه داد: بنده این موضوع را کاملاً تکذیب می‌کنم چرا که معاون شهردار در جلسه امروز حضور نداشت و تنشی نیز بین اعضای شورای شهر نبود.

وی افزود: به احترام نظر اعضای شورای شهر تهران در جلسه هم‌اندیشی نطق پیش از دستور خود را به تعویق می‌اندازم و در جلسه امروز ارائه نخواهم داد.  

در ادامه افشین حبیب‌زاده دیگر عضو شورای شهر تهران گفت: از هاشمی رئیس شورای شهر تهران تشکر می‌کنم که به این موضوع اهمیت دادند.

وی ادامه داد: نامه مطرح شده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پاسخ به تذکر عضو شورای شهر تهران باید مورد رسیدگی و توجه جدی قرار گیرد تا شاهد چنین پاسخگویی‌هایی نباشیم.

وی افزود: از علیخانی که نطق خود را به تعویق انداخت تشکر می‌کنم و مواردی که در نطق خود بوده را به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع دهد که به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

نظر شما