شناسهٔ خبر: 148642 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

میرتاج الدینی:باید یک تیم منسجم اقتصادی، بروز و انقلابی داشته باشیم

میرتاج الدینی معاون پارلمانی دولت سابق گفت: مسائل اقتصادی که درچند ماه اخیر پیش آمده، حکایت از به هم ریختگی تیم اقتصادی دولت دارد، ما در یک عرصه تحریم اقتصادی و جنگ روانی آمریکا علیه نظام و انقلاب اسلامی هستیم و باید یک تیم منسجم اقتصادی، به روز و انقلابی داشته باشیم که بتواند این مشکلات را کنترل کند.

به گزارش «نماینده»،سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در مورد تغییر رئیس کل بانک مرکزی گفت: تغییر در بانک مرکزی و رفتن آقای سیف و آمدن همتی توسط رئیس‌جمهور انتظار مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود. 

وی ادامه داد: مسائل اقتصادی که در چند ماه اخیر پیش آمده، حکایت از به هم ریختگی تیم اقتصادی دولت دارد، ما در یک عرصه تحریم اقتصادی و جنگ روانی آمریکا علیه نظام و انقلاب اسلامی هستیم و باید یک تیم منسجم اقتصادی، به روز و انقلابی داشته باشیم که بتواند این مشکلات را کنترل کند. 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور سابق، ضمن تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم از چندین ماه قبل درخواست تغییر در تیم اقتصادی را داشته‌اند، بیان داشت: خوشبختانه خود آقای رئیس‌جمهور اقدام به این کار کرد، انتظار این است که برای منسجم کردن تیم اقتصادی در دوران تحریم و مقابله با تهدیدهای آمریکا، یک تیم اقتصادی قوی تشکیل داده شود. 

میرتاج الدینی افزود: باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم، ما نظامی هستیم که چهل سال تجربه داریم و فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و همیشه با تحریم، تهدید و فشار استکبار جهانی به خصوص آمریکا روبه‌رو بوده‌ایم و توانسته‌ایم از همه اینها پیروزمندانه عبور کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: این دولت به قدرت رسیده آمریکا هیچ‌کدام از مسائل دیپلماسی را رعایت نمی‌کندو آشکارا پیمان‌ها را می‌شکند، کما اینکه در برجام نیز نقض پیمان کرد و از آن خارج شد. 

نماینده سابق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای مقابله با ترامپ، وحدت داخلی، توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی در مقابل آمریکا لازم است که خوشبختانه صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور کشورمان حاکی از این است که موضوع ایستادن در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا را به خوبی مطرح کرده است. 

وی در مورد مشکلات اقتصادی در کشور نیز اظهار داشت: یکی از عرصه‌های تحریم و تهدید، اقتصاد است، در داخل باید گشایشی برای مردم عزیز به وجود بیاید و در مقابل نوسانات ارزی، تصمیمات خوبی گرفته شود و مردم احساس کنند دولت از آنها پشتیبانی می‌کند. 

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: ایستادگی در مقابل آمریکا، همراهی و وحدت مردم، بی‌توجهی به شایعات جنگ روانی که دشمن آن را درست می‌کند و تصمیمات خوب دولت برای رفاه و گشایش در زندگی مردم از راهکارهای رفع تحریم و تهدیدهای آمریکاست و همانطور که رهبری فرمودند، ما کاملاً امیدوار به آینده انقلاب هستیم. 

وی در خاتمه گفت: باید تهدیدات را تبدیل به فرصت کنیم، مسئولین انقلابی و جهادی می‌توانند انقلاب و نظام را از این گردنه‌ها عبور دهند. 

نظر شما