شناسهٔ خبر: 148625 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

در بحث بهسازی روستاها کار نکرده زیادی داریم

احد آزادیخواه نماینده ملایر با تأکید بر اینکه این شهرستان با توجه به قابلیت ها، ظرفیت ها و سبقه غنی تاریخی باید در آیتم های مختلف صدرنشین باشد، گفت: ملایر در حوزه استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری کشاورزی از دیگر شهرستان ها عقب افتاده است.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام احد آزادیخواه در آئین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان ملایر که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، احزاب و فعالین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اعضای شورای تأمین برگزار شد، با بیان اینکه در بحث بهسازی روستاها کار نکرده زیادی داریم، اظهارکرد: از فرماندار جدید ملایر انتظار می رود پاشنه کشیده و مجدانه در بحث اشتغال، توجه به واحدهای تولیدی و صنعتی و انتقال آب شرب شهر ملایر از سد کلان، وارد میدان عمل شود.

وی با بیان اینکه در عزل و نصب ها تکلیفی برعهده نمایندگان مجلس نیست و این وظیفه دولت است اما در امور اجرائی نظارت جامع و کاملی داریم، اظهارکرد: فرماندار جدید ملایر باید از پرداختن به حواشی بپرهیزد و به متن و اصل کار و انجام وظایف خطیر خود بپردازد.  

نایب رییس کمیسیون حقوقی و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شرایط سخت ایجاد شده توسط رئیس جمهور بی خرد آمریکا به گونه ای است که مسئولین باید با تمام وجود در مسیر انقلاب بدوند.

کاظمی افزود: ما در مظلومیت هستیم اما همچنان سربلند در عرصه جهانی می درخشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید با حفظ وحدت، وفاق و تعامل از این گردنه صعب العبور بگذریم، اظهارکرد: ملایر، شهرستان آرامی است و فرماندار جدید باید از این فضا در راستای خدمت رسانی به مردم نهایت بهره را ببرد.

نظر شما