شناسهٔ خبر: 148465 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ

برخی به دنبال تخریب رسانه ملی و سرمایه های آن هستند؛ شبکه ۳ از سرمایه های خود دفاع می کند

علی فروغی رئیس شبکه ۳ در صفحه شخصی خود نوشت: بعد از سالها شنیدن قصه های مردم، فردا نوبت احسان علیخانی است تا قصه های خودش را برای مردم روایت کند و شفاف با مردم از تهمت های اخیر بگوید.

به گزارش«نماینده»، علی فروغی"رئیس شبکه سوم سیما" به حواشی اخیر شبکه متبوعش واکنش نشان داد؛ او در صفحه شخصی اش به فیلم «محرمانه ی لس آنجلس» اشاره کرد و از داستان و محتوای این فیلم نتیجه گیری کرد و نوشت:

*این مقدمه را گفتم تا بگویم حکایت شبکه ۳ وحواشی خبری این روزهایش، چیزی ست شبیه به همین ماجرای فیلم بالا.

*چنانکه چند روزی است نوبت یکی دیگر از اعضای خانواده شبکه ۳ شده تا هدف اتهامات«افشاگرانه»قرار گیرد. گویا افرادی که در این چند صباح سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم نسبت به خود را از دست رفته می بینند، از«شرق» و غرب کمر به افشاگری بسته اند!

*دیروز حاج حسین یکتا و خبر دروغی در مورد موسسه مالی اعتباری اش و امروز احسان علیخانی و زد و بند با یک موسسه مالی اعتباری دیگر فاسد.انگار روایت قصه های مردم جرمی نابخشودنی است.و برخی به دنبال تخریب رسانه ملی و سرمایه های آن هستند.اما دست اندرکاران«آشنا»ی این سناریو ی نخ نما شده، باید بدانند که شبکه ۳ مهمترین سرمایه خود را اعتماد مردم و نیروی انسانی پاکدست خود می داند و از این سرمایه تا به آخر دفاع می کند.

*در همین راستا، بعد از سالها شنیدن قصه های مردم، فردا نوبت احسان علیخانی است تا قصه های خودش را برای مردم روایت کند و شفاف با مردم از تهمت های اخیر بگوید.

*در دوره جدید شبکه ۳، استراتژی«سکوت» در برابر «دروغ» و «تهمت» به تاریخ پیوسته و همه اینها در موجی معکوس به اصل ایجاد آن برمی گردد.

*رئیس شبکه سوم سیما در پایان مطلب خود(پی نوشت) آورد: تصویر بالا همان لحظه ای است که با صحنه سازی، برای چهره های تلویزیون پرونده سازی می کنند.

نظر شما