شناسهٔ خبر: 148433 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حسینی‌کیا: دولت برای رفع مشکلات اقتصادی بسته‌های عملیاتی ارائه کند

حسینی کیا/2 عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس،گفت: دولت برای رفع مشکلات اقتصادی بسته‌های عملیاتی ارائه کند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نارضایتی مردم از عملکرد اقتصادی دولت و گرانی برخی کالاهای اساسی، اظهار داشت: مطالبات و خواسته‌های به حق مردم، باید از سوی مسئولان شنیده و به آن پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه دولت باید افرادی که نتوانستند از منابع موجود بهره ببرند را از بدنه خود جدا کند، اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت محور اصلی کار، تحرک و پویایی در کشور است؛ لذا  لازم است رئیس‌جمهور در این تیم افرادی متخصصی را به کار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با تأکید بر اینکه معضل ناکارآمدی برخی مدیران اقتصادی باید در اسرع وقت حل شود، ادامه داد: ما نیازمند مدیرانی کار آزموده، جسور و با روحیه جهادی و انقلابی هستیم تا با هماهنگی یکدیگر و ارائه برنامه‌های کاربردی، وضعیت اقتصادی کشور را ساماندهی کنند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا با بیان اینکه ضروریست دولت برای برون‌رفت از شرایط فعلی اقتصادی، بسته‌های عملیاتی ارائه دهد، تصریح کرد: در شرایط حساسی قرار گرفتیم، دولتمردان و همه دستگاه‌های کشور باید در مواجه با مسائل و دغدغه‌های مردم با برنامه صحیح، اقدام کنند.

وی با ابراز اینکه مجلس شورای اسلامی برای برون‌رفت دولت‌مردان از شرایط فعلی، آمادگی همکاری دارد، اظهار داشت: نمایندگان نسبت به ضعف‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی بی‌تفاوت نبوده و در همین راستا 178 تن از نمایندگان در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور خواستار تغییر در این تیم شدند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا تصریح کرد: امیدواریم دولت با استفاده از افراد کاردان و همچنین ارائه برنامه‌های عملیاتی و کاربردی اقداماتی را انجام دهد تا در شرایط تحریم کشور کمترین آسیب را از لحاظ اقتصادی ببیند.

نظر شما