شناسهٔ خبر: 148372 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ابطحی:طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور سیاسی‌کاری است

ابطحی/2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور فرار رو به جلو اصلاح‌طلبان و سیاسی‌کاری است.

سیدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور که از سوی تعدادی از اصلاح‌طلبان مطرح شده است، اظهار داشت: مطرح شدن طرح عدم‌کفایت رئیس‌جمهور در شرایطی که دشمن جنگ اقتصادی علیه ما را آغاز کرده به مصلحت نیست.

وی افزود: مطرح شدن این طرح در شرایط فعلی کشور بیانگر این است که برخی اصلاح‌طلبان اولویت‌ها را برای رفع مسائل و مشکلات کشور را نمی‌شناسند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه طرح عدم‌کفایت رئیس‌جمهور فرار به جلوی اصلاح‌طلبان است، ادامه داد: آنها با مشاهده افزایش موج نارضایتی جامعه از عملکرد دولت به دنبال جدا کردن خود از دولت هستند تا عملکرد کابینه به پای آنها نوشته نشود.

ابطحی با تاکید بر اینکه مطرح کردن طرح عدم‌کفایت سیاسی‌کاری است، گفت: طراحان این طرح نگران هستند که عملکرد رئیس‌جمهور به پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400 ضربه زند؛بنابراین این مسئله موجب نگرانی بخشی از جریان اصلاحات شده است. از همین رو آنها در حال علنی‌تر کردن فاصله خود با روحانی هستند و سعی دارند از مسئولیت حمایت از وی شانه خالی کنند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه برخی از اصلاح‌طلبان عنوان می‌کنند که آنها مسئول عملکرد دولت نیستند، یادآور شد: گویا آنها شعار با روحانی تا 1400 و همراهی با مواضع تند آقای رئیس‌جمهور در مناظرات انتخاباتی را فراموش کردند، حال که احساس نارضایتی عمومی از دولت شکل گرفته خود را از رئیس‌جمهور و مسائل پیش آمده، جدا می‌کنند.

نظر شما