شناسهٔ خبر: 148287 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

پرداختن به سیره امام رضا (ع) می‌تواند انسجام ملی را تحکیم بخشد

رئیسی تولیت آستان قدس رضوی گفت:پرداختن به شخصیت و سیره امام رضا (ع) می‌تواند انسجام ملی را تحکیم بخشد.

به گزارش «نماینده»، سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه در دیدار با نمایندگان شورای هماهنگی جشن‌های دهه کرامت اظهار کرد: امروز نقشه دشمن ناامید کردن مردم است و باید به برکت نام حضرت رضا (ع) کاری کنیم که امید در جامعه افزون شود، امید بخشی واقعی به آینده در جامعه بسیار مهم است، ترسیم چشم انداز روشن وظیفه همه دست اندرکاران است تا امید را در جامعه زنده کنند.

وی افزود:پرداختن به شخصیت و سیره امام رضا (ع) هم می‌تواند انسجام ملی را تحکیم ببخشد و هم در انسجام امت اسلامی نقش ایفا کند و این گامی است که باید به صورت عملی و اجرایی راهکاری برایش پیدا کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز گره گشایی از کار مردم یک وظیفه مهم، اساسی و محوری است. خدمت فقط در دستگاه‌های خدمت رسان خلاصه نمی‌شود، در این جشن‌ها باید فضایی ایجاد شود تا همه تلاش کنند که به نام حضرت رضا (ع) خدماتی صورت بگیرد و از زندگی مردم گره‌ها گشوده شود.

رئیسی خاطرنشان کرد:جشن‌های دهه کرامت باید تؤام با نشاط اجتماعی باشد؛ باید نشاط جامعه را افزون کنیم، زیرا جامعه بانشاط می‌تواند پیشرفته، متکامل، دارای اندیشه و حرکت روبه جلو باشد، جامعه خموده، ایستاده و بی‌نشاط، جامعه ایستا و متوقف است.

نظر شما