شناسهٔ خبر: 148286 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

حاجی‌بابایی: مجلس انقلابی عمل نمی‌کند

حاجی بابایی رئیس فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه الان زمان اینکه به رئیس‌جمهور بگوییم استعفا دهد، نیست چراکه در یک جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت:از رئیس جمهور خواسته‌ایم تیم اقتصادی خود را تغییر دهد و این شرط حمایت ما از دولت است.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های انقلابی اظهار داشت: من الان باید در مجلس چه بگویم؟ زمانی ما در مجلس ششم تنها بودیم به همین دلیل نیز تنهایی کار می‌کردیم، اما امروز با فراکسیون ولایی که در مجلس شکل‌گرفته در قالب سازوکارهای مختلف به روند کار در مجلس اعتراض می‌کنیم.

نماینده مردم همدان بابیان اینکه من معتقدم مجلس انقلابی عمل نمی‌کند، بیان کرد: من در بحث حقوق‌های نجومی، مبارزه با مفاسد و ... اظهارات شدیدی داشتم و محوریت اساسی استیضاح از وزرا را نیز بر عهده گرفتم و هدایت کردم.

وی با اعلام اینکه امروز یک سازماندهی خوب در مجلس شکل‌گرفته و پرجلسه‌ترین فراکسیون مجلس نیز فراکسیون ولایی است، ابراز کرد: مواضع ما نسبت به مجلس ششم تغییر نکرده، اما روش‌ها و تاکتیک‌های ما تغییر کرده است.

حاجی بابایی درباره معضل اشرافی‌گیری در کشور نیز عنوان کرد: در کشور ما خلق و خوی اشرافی گری نفوذ کرده است و تا از بین نرود باید شاهد این‌گونه اتفاقات باشیم.

وی در تشریح وضعیت کنونی کشور بیان کرد: اینکه این‌گونه قیمت سکه و ارز در کشور گران می‌شود نشان‌دهنده سوء مدیریت‌ها و تحریم دشمنان است.

نماینده مردم همدان با اعلام اینکه در حال حاضر جنگ اقتصادی است و خزانه‌داری آمریکا نیز این جنگ را میدان‌داری می‌کند ابراز کرد: ما در این جنگ باید دفاع کنیم جنگی که به طبع فرماندهی‌اش با شخص رییس‌جمهور است.

وی با بیان اینکه ما با اجرای شروطی از رئیس‌جمهور حمایت می‌کنیم، گفت: ما از رئیس‌جمهور خواسته‌ایم وزرای اقتصادی خود را تغییر دهد تا کارها با سرعت بیشتری پیش روند.

حاجی بابایی تصریح کرد: الان زمان اینکه به رییس‌جمهور بگوییم استعفا دهد، نیست به همین دلیل نیز مجلس یکپارچه با استیضاح رئیس‌جمهور مخالف است.

وی بابیان اینکه نخستین کسی که اعلام کرد دولت باید لیست دریافت‌کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی را اعلام کند من بودم ابراز کرد: ما امروز باید نقد خود را در چارچوب نظام بیان کنیم بنابراین باید از هر نقدی که سبب سیاه نمایی در نظام شود پرهیز کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه ما به دولت فرصت دادیم تا فکری به حال اقتصاد کشور کند، اظهار داشت: برخی گروه‌های سیاسی می‌خواستند این موضوع را در کشور جا بیندازند که نیروهای ارزشی و انقلابی به دنبال استیضاح رئیس‌جمهور هستند امام ما مقابله کردیم و گفتیم رأی‌دهندگان به رییس‌جمهور این کار را دنبال می‌کنند نه ما.

نظر شما