شناسهٔ خبر: 148253 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

احتمال ارائه مجدد لایحه ایجاد ۳ وزارتخانه جدید از سوی دولت

هیئت دولت/2 یک عضو کمیسیون شوراهای مجلس از احتمال ارائه مجدد لایحه ایجاد ۳ وزارتخانه جدید از سوی دولت به پارلمان خبر داد.

به گزارش «نماینده»، قاسم میرزایی‌نکو عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به رد لایحه اصلاح ساختار دولت از سوی نمایندگان مجلس،گفت: دولت چندی پیش در لایحه‌ "اصلاح ساختار دولت"  قصد داشت وزارتخانه‌های صنعت، معدن، تجارت، راه‌ و شهرسازی، تعاون،کار و رفاه اجتماعی را از هم تفکیک کند که با مخالفت مجلس روبه‌رو شد.

وی افزود: با وجود اینکه لایحه اصلاح ساختار دولت از دستورکار مجلس خارج شده، اما این احتمال وجود دارد که دولت در آینده لایحه‌ دیگری مجددا در این باره به مجلس ارائه کند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در تشریح علل مخالفت نمایندگان با تفکیک سه وزارتخانه، اضافه کرد: نمایندگان مجلس معتقد بودند که تفکیک این وزارتخانه‌ها در شرایط فعلی کشور ضرروتی ندارد و مانعی برای چابک‌سازی دولت است.

 نماینده مردم دماوند در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هرگاه دولت لایحه جدیدی برای اصلاح ساختار و تفکیک سه وزارتخانه به مجلس ارائه کند، آن را در قالب کمیسیون ویژه‌ای که پیش از تشکیل شده بود، بررسی می‌کنیم.

نظر شما