شناسهٔ خبر: 148247 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

موضوع طلب های شهرداری را سیاسی نکنید

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: موضوع طلب های شهرداری را نباید سیاسی کرد و باید در آرامش آن را پیگیری کرد.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای جلسه، خانم ناهید خداکرمی نطقی را در خصوص حوزه محیط زیست مطرح کرد و در ادامه اعضای شورای شهر تذکراتی را به شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف مطرح کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه نیز چند موضوع از جمله پرونده برخی باغات در دستور کار اعضا قرار گرفت و در نهایت نیز لایحه خدمات بهشت زهرا در دستور کار اعضا قرار گرفت که در نهایت این لایحه به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

رئیس شورای شهر تهران گفت: سالانه ۵۰ هزار نفر در تهران فوت می‌کنند که ۳۵ هزار نفر از آنها در تهران ماندگاری دارند و بقیه به شهرستان‌ها ارسال می‌شوند که از این ۳۵ هزار نفر نیز ۲۲ هزار نفر با نرخ پایین و مجانی به خاک سپرده می‌شوند و در واقع بین ۱۲ هزار نفر بابت خدمات پول پرداخت می‌کنند.

هاشمی رفسنجانی در ادامه با اشاره به اطلاعیه جدید بنیاد تعاون سپاه در خصوص اینکه این مجموعه هیچ بدهی به مجموعه شهرداری تهران ندارد، اظهار کرد: در این خصوص لازم نیست بنده صحبت کنم و اصولا باید به اعداد و ارقام رسیدگی شود؛ ضمن اینکه شهرداری مدعی است که از یکی از ارگان‌های وابسته به بنیاد تعاون طلبی دارد.

وی افزود: این موضوع حتی در سازمان بازرسی کل کشور مطرح شده و حوزه مالی شهرداری نیز گزارشی در این زمینه تهیه کرده است.

رئیس شورای شهر تهران  تصریح کرد: لازم است بنیاد تعاون و شهرداری تهران بنشینند و موضوع بدهی‌ها و طلب‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

نظر شما