شناسهٔ خبر: 148014 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مهم‌ترین منشأ فساد دخالت‌های به ظاهر خیرخواهانه دولتمردان در بازار است

زرآبادی نماینده قزوین در مجلس با انتقاد از بازار آشفته ثبت‌سفارش‌ها به ویژه خودرو گفت: مهم‌ترین منشأ فساد دخالت‌های به ظاهر خیرخواهانه دولتمردان در بازار است.

به گزارش «نماینده»، سیده‌حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری شفاهی با انتقاد از شرایط اقتصادی امروز کشور، اظهار داشت: آقای شریعتمداری! بازار آشفته ثبت سفارش‌ها به ویژه خودرو موجب نارضایتی شدید بین مردم شده است و تا موضوع خودرو تبدیل به یک بحران نشده، لطفاً به این موضوع رسیدگی کنید و بازار ملتهب را آرام کنید.

وی افزود: مهم‌ترین منشأ فساد دخالت‌های به ظاهر خیرخواهانه دولتمردان در بازار است، اعلام لیست ارزبگیران دولتی دردی را دوا نمی‌کند، اقدام نمایید و به جای شعار، دروازه‌های فرصت‌طلبی را ببندید.

زرآبادی در ادامه سخنانش تصریح کرد: آقای رحمانی فضلی! در خصوص ایجاد خسارت به اموال عمومی توسط نیروی انتظامی در حین اعتراضات رسیدگی و به مردم گزارش دهید، در خصوص دختران معصوم و بیگناه ایرانشهر چه اقدامی انجام شد؟ گویا مشکلات زنان در کشور هیچ‌گاه قرار نیست در اولویت قرار گیرد و همیشه در اولویت‌های بعدی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس در ادامه گفت: جناب آقای قاضی زاده هاشمی! بسته پیشنهادی برای کاهش هزینه‌های وزارت بهداشت نباید منجر به کاهش خدمات به ویژه خدمات طرح تحول سلامت شود.

وی‌ ادامه داد: آقای روحانی! در شرایط فعلی تغییر افراد و تغییر نگاه دولت با استفاده از ظرفیت چهره‌های محبوب ملی، متخصص و نخبگان به ویژه جوانان نشانی از تدبیر و درایت دارد.

نظر شما