شناسهٔ خبر: 147925 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بنایی برای تغییرات در شهرداری ندارم/ پیشرفت ۸۰ درصدی برخی از پروژه‌های نیمه تمام

افشانی شهردار تهران تصریح کرد: در ابتدای ورود به شهرداری تغییراتی را در سطح معاونان خود انجام دادم و در حال حاضر بنای برای تغییرات بعدی ندارم.

به گزارش«نماینده»، سید محمد علی افشانی با اشاره به رویکرد مدیریت جدید شهری اظهار کرد: تلاش می‌شود با همکاری شورا  شهرداری تهران شرایط بهتری برای زندگی شهروندان فراهم شود.

وی تصرصیح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی این دوره از مدیریت شهری اتمام پروژه‌های نیمه تمام از دوره قبل است به طوری که تعداد این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف کم نیست.

افشانی ادامه داد: درصد پشرفت این پروژه‌ها متفاوت است و برخی از آنها پیشرفت 60 تا 80 درصدی دارند ودر این زمینه باید تلاش شود این پروژه‌ها به‌بهره‌داری برسند ضمن اینکه برای اتمام پروژه‌ها به اعتبارات زیادی نیاز است.

شهردار تهران افزود: تامین اعتبارات برای اتمام پروژه‌های شهری روش‌های مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به دریافت وام از بانک‌ها و فایناس اشاره کرد.

وی همچنین به برنامه ریزی شهرداری تهران برای راه‌اندازی خطوط جدید مترو گفت: در این زمینه برخی از خطوط آماده هستند که به‌زودی افتتاح می‌شوند ضمن اینکه ما بقیه خطوط مترو از خط 6 و 7 نیاز به بودجه دارد که تلاش می شود این اعتبارات تامین شود.

افشانی تصریح کرد: در ابتدای ورود به شهرداری تغییراتی را در سطح معاونان خود انجام دادم و در حال حاضر بنای برای تغییرات بعدی ندارم.

نظر شما