شناسهٔ خبر: 147908 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مردم از دولت انتظار دارند با برنامه‌ریزی اقتصاد را کنترل کند

عزیزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت اقتصاد کشور را به حال خود رها کرده و برنامه‌ای برای کنترل آن ندارد و ما شب می‌خوابیم و صبح بیدار می‌شویم می‌بینیم قیمت‌ها تغییر پیدا کرده است.

به گزارش «نماینده» عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: متأسفانه دولت اقتصاد را به حال خود رها کرده و هیچ برنامه مشخصی برای کنترل بازار ندارد.

وی افزود: با این وضعیت صدای مردم هم بلند می‌شود، دولت بدون برنامه که نمی‌تواند باشد و دولت باید برنامه مشخصی را برای موضوع اقتصاد ارائه کند و به عنوان مثال بگوید که ما امروز در چه وضعیتی هستیم و تا ۶ ماه دیگر چه وضعیتی خواهیم داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: اقتصاد ما از ثبات برخوردار نیست و دولت هم برنامه‌ای ندارد و صدای مردم با این وضعیت درآمده که البته حق هم دارند چرا که از دولت انتظار دارند تا با برنامه‌ریزی، اقتصاد را کنترل کند.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: اینطور نمی‌شود که ما شب بخوابیم صبح بیدار شویم ببینیم که ارزهای خارجی فلان مقدار گران‌تر شده. این بی‌برنامگی دولت را نشان می‌دهد و ما انتظار داریم دولت برنامه داشته باشد و برنامه خود را ارائه کند و مردم را از نگرانی نجات دهد.

نظر شما