شناسهٔ خبر: 147797 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

افراد، جریان‌ها و کارگزاران نظام به اختلافات دامن نزنند

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: مشهودترین اثر دامن زدن به اختلافات سیاسی و تسویه حساب‌های جریان‌های قدرت، شکاف و تفرقه داخلی است که همچون زخم خون‌آلود چرکین متعفن موجب جذب انواع جانوران موذی شده و اگر به سرعت درمان نشود صاحبش را از پا در می‌آورد.

به گزارش «نماینده» محمدرضا منصوری، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر وحدت افراد و جریان‌های سیاسی و پرهیز از تفرقه‌افکنی، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی همواره در پی اختلاف انداختن و حکومت کردن هستند به همین دلیل افراد، جریان‌های سیاسی و کارگزاران نظام نباید با دامن زدن به اختلافات و تفرقه‌افکنی بهانه دست دشمن دهند.

وی ادامه داد: بر همه مسؤولان و کارگزاران نظام در همه سطوح مدیریتی واجب است که سخنان مقام معظم رهبری را نصب‌العین خودشان قرار دهند و با کار و تلاش واقعی در عمل نشان دهند در پی دامن زدن به  اختلافات و کاستی‌ها نیستند. هر وقت موفق به انجام این کار مهم شدیم و تولیدِ صادرات محورمان رونق گرفت، به ندای رهبری لبیک گرفته‌ایم در غیر این صورت سیاستمداران و سیاست‌بازان بدانند اختلاف، تفرقه و شایعه‌پراکنی و ضعف اقتصادی نظام را از پا درخواهد آورد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: اگر زیرساختهای اقتصادی درست نشود و صادرات کالا و خدمات بیشتر نشود، تحریم‌های نفتی کشور را با بحران روبرو خواهد کرد.

نماینده مردم ساوه در مجلس در پاسخ به این پرسش که چقدر ضرورت دارد مسؤولانی که داعیه‌دار تبعیت از ولایت فقیه هستند در پرهیز از تفرقه‌افکنی و ترویج خشونت و بداخلاقی تابع عملی فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری باشند؟ گفت: برخی افراد و جریان‌ها و مسؤولان در تریبون‌های رسمی حرفهایی می‌زنند که به جای ایجاد روحیه وحدت و همدلی، شکاف و جدایی را تشدید می‌کنند. آیا این رفتارها حرکت در مسیر ولایت فقیه است؟ آیا کشورهای توسعه یافته‌ای همچون  ژاپن با نیروها و دلسوزان‌شان چنین می‌کنند؟

منصوری ادامه داد: در دهه چهارم انقلاب می‌توانیم با انتخاب مسیر درست، افراد کار بلد و کننده و البته با حمایت از کالای ایرانی و  کسب و کار داخلی همان راهی را که کشورهای توسعه یافته رفتند را بپیماییم.

نظر شما