شناسهٔ خبر: 147791 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ارزش پول ایران از عراق و افغانستان هم نازل‌تر شده است

رضایی نماینده مردم خمین در مجلس از بی‌توجهی دولت نسبت به وضعیت اقتصادی کنونی کشور انتقاد کرد.

به گزارش «نماینده»، محمد ابراهیم رضایی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: دولت آمریکا، وزارت خزانه داری خود را به ستاد جنگ علیه ملت ایران تبدیل کرده است، همچنین دولت شما هم برای جنگ اقتصادی تمام عیار در مقابل توطئه‌ها و تهاجمات آمریکا اعلام آمادگی کرده است اما از مقتضیات با آرایش و سازماندهی و بسیج توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی برای مقابله با دشمن خبری نیست.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی تردید در این شرایط برای رویارویی با دشمن باید ژنرال‌های اقتصادی، مدیر، شجاع، مجاهد و خستگی‌ناپذیر جایگزین مدیران کم کار و ناکارآمد شوند.

وی یادآور شد: تیم اقتصادی شما نمی‌تواند در شرایط جنگ تصمیم و تدبیر انقلابی و شجاعانه بگیرد کما اینکه از نوع مدیریت در بازار ارز و سکه ناتوانی آنها در تصمیم و تدبیر مشهود است و از همه بدتر اینکه کشوری با ظرفیت اقتصادی بسیار بالا اما ارزش پولی آن از کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان نیز نازل تر شده است، در این مورد چه کسی مسئول است؟

رضایی خاطرنشان خطاب به رئیس جمهور خاطر نشان کرد: هم اکنون از مدیران و مشاوران تیم اقتصادی خود که دارای مدارک علمی در مقطع دکتری هستند سوال نمایید ولی جواب آن را از یک پیرمرد روستایی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور بپرسید که چرا استدلال‌های تیم اقتصادی شما را نمی‌پذیرند و آن را ناتوانی و خیانت عوامل نفوذی شما می‌دانند.

وی تصریح کرد: ملت به شما رأی داده‌اند که کشور را به درستی مدیریت کنید و پاسخگوی رفع مشکلات باشید و از حواشی بپرهیزید و برای رفاه، آسایش و رفع دغدغه‌ها تدبیر و تلاش کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هم اکنون مشکلات موجود را با مردم مطرح کرده و از ظرفیت آنها در رفع آن بهره ببرید و بدانید که مقابل چشم ما کلکسیونی از شکست راهبردی دشمن آمریکایی وجود دارد.

نظر شما