شناسهٔ خبر: 147582 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا

پیگیری استیضاح تیم اقتصادی دولت از سوی ۳ فراکسیون مجلس

دولت عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امضاهای استیضاح تیم اقتصادی دولت در مجلس در حال جمع آوری است ولی هنوز آمار دقیقی از تعداد امضاهای طرح استیضاح هنوز به دست ما نرسیده است ولی در طول هفته آینده آمار امضاها را اعلام می کنیم.

علی اکبر کریمی"عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی" با اشاره به کلید خوردن تیم اقتصادی دولت در مجلس اظهارداشت: به دلیل عملکردهای ضعیفی که تیم اقتصادی دولت در طی یکسال گذشته از خود بجای گذاشته است استیضاح تیم اقتصادی دولت در مجلس کلید خورده است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: تیم اقتصادی فعلی دولت در طول این یکسال عملکرد ضعیفی از خود بجای گذاشته است و می توان گفت که تیم اقتصادی فعلی نسبت به تیم اقتصادی قبلی ضعیف تر بوده است و باید در این تیم اصلاحاتی صورت پذیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امضاهای استیضاح تیم اقتصادی دولت در مجلس در حال جمع آوری است ولی هنوز آمار دقیقی از تعداد امضاهای طرح استیضاح هنوز به دست ما نرسیده است ولی در طول هفته آینده آمار امضاها را اعلام می کنیم.

کریمی با بیان اینکه دولت برنامه و راه حلی برای مشکلات اقتصادی مردم در طول این یک سال نداشته است، گفت: متاسفانه مردم در طول یک سال گذشته با مشکلات اقتصادی فراوانی مواجه شدند و دولت و تیم اقتصادی آن در طول این مدت برنامه و راه حلی برای مشکلات مردم نداشته اند.

وی ادامه داد: استیضاح هیچگونه جنبه سیاسی را در مجلس دنبال نمی کند و از هر سه فراکسیون و جناح سیاسی مجلس برای پیگیری مطالبات مردم این استیضاح کلید خورده است و به صورت جدی در حال پیگیری این موضوع هستیم.

نظر شما