شناسهٔ خبر: 147545 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فراکسیون ولایی دربرابر هرگونه کج‌روی از اصول انقلاب خواهد ایستاد

«احمد علیرضابیگی» نماینده تبریز در حاشیه بازدید از تحریریه «نماینده» عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر لزوم رویکرد انقلابی مجلس، گفت: فراکسیون ولایی دربرابر برخی کج روی‎های حاکم بر مجلس از اصول انقلاب ایستادگی می‌کند.

به گزارش«نماینده»، احمد علیرضابیگی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه با نمایندگان اظهار داشت: مقام معظم رهبری تأکید کردند که رفتار و تصمیمات مجلس شورای اسلامی باید مبتنی بر پاسداری از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد و بر مبنای اولویت‌ها، منابع دسته‌بندی و توزیع شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم پرهیز مجلس از اشرافی‌گری گفت: رهبرانقلاب معتقد بودند که باید مبنای تصمیمات مجلس، اقشار محروم جامعه باشد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: در این راستا باید طرح ها و لوایح مجلس در راستای حل مشکلات طبقه محروم و متوسط مجلس تنظیم و تصویب و بر عملکرد دولت در راستای حل مشکلات این طبقه جامعه نظارت شود.

وی یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری را انقلابی‌گری نمایندگان و انقلابی بودن مجلس عنوان و اظهار کرد: ایشان تأکید داشتند که تصمیمات مجلس باید بر مبنای آرمان‌های انقلاب اتخاذ شود.

علیرضابیگی گفت: در این راستا اراده نمایندگان ولایی بر حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری در بررسی طرح‌ها و لوایح و موضع گیری های سیاسی تقویت شد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کنوانسیون‌های بین‌المللی گفت: ایشان فرمودند آبشخور همه این پیمان‌ها و کنوانسیون‌ها مشخص است و از مجلس انتظار می‌رود قانونی در تراز انقلاب اسلامی تصویب کند، نه اینکه خود را به این کنوانسیون‌ها که درواقع قید و بندی به پای ملت ایران هستند، مرتبط کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد کنوانسیون‌های بین‌المللی، مجلس شورای اسلامی در خصوص FATF و سایر کنوانسیون‌ها تصمیماتی را اتخاذ خواهد کرد که در تراز انقلاب اسلامی باشد. بنا نیست ما خود را منتسب به این کنوانسیون‌ها کنیم، زیرا به دنبال اهداف دیگری هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تقویت حرکت مجلس در مسیر انقلاب گفت: کشور امروز نیازمند استحکام ساخت درونی است تا بتواند در مقابل دشمنانی که به هیچ کنوانسیون بین‌المللی پایبند نیستند، دوام بیاورد. همان‌هایی که در یمن زنان و کودکان را می‌کشند، در آمریکا بچه‌ها را از مادرانشان جدا می‌کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی با تصمیمی که در مقابل FATF گرفت، مردانه در مقابل تصویب این کنوانسیون در مجلس ایستاد و اقدامی انقلابی انجام داد. رسانه‌های زنجیره‌ای، اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی را بیسواد خواندند، مدارک تحصیلی آنها را منتشر کردند و گفتند کسانی که مخالف FATF هستند، پایه دانشگاهی و پایه کارشناسی مناسب را ندارند.

وی تصریح کرد: همین اتهامات را چند سال پیش به نمایندگان مخالف برجام می‌زدند، اما فراکسیون نمایندگان ولایی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر انقلاب ثابت قدم خواهد ماند و با برخی کج‌روی‌های حاکم بر مجلس مخالفت خواهد کرد.

علیرضابیگی افزود: فرمایشات امروز مقام معظم رهبری تأکیدی بر درست بودن راه فراکسیون نمایندگان ولایی بود.

برچسب‌ها:

نظر شما