شناسهٔ خبر: 147362 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مجلس دهم عملکرد قابل ارائه‌ای تاکنون نداشته است

موسوی لارگانی/2 موسوی‌لارگانی با بیان اینکه مجلس دهم عملکرد قابل ارائه‌ای تاکنون نداشته است، اظهار کرد: اکنون که مردم از لحاظ معیشتی با مشکلات جدی روبه‌رو هستند، ‌نمی‌توان به آنها اعلام کرد که ما قدم‌های مؤثری را برای شما برداشته‌ایم.

به گزاش «نماینده» حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی؛ با اشاره به برگزار نشدن جلسه کارگروه مشترک دولت و مجلس برای حل مشکل بانک‌ها و تشکیل بانک سرمایه‌گذاری، گفت: متأسفانه تمامی اقداماتمان تبدیل به جلسه و گفتار درمانی شده است.

وی ادامه داد: جلسه‌ای با حضور رؤسای قوا، وزرا و نمایندگان به مدت ۴ ساعت در مجلس برگزار شد و همگی سخنرانی بسیار خوبی هم درباره مسائل اقتصادی و مشکلات بانک‌ها انجام دادند اما هیچ خروجی‌ای نداشت.

موسوی‌لارگانی با بیان اینکه مجلس دهم عملکرد قابل ارائه‌ای تاکنون نداشته است، اظهار کرد: اکنون که مردم از لحاظ معیشتی با مشکلات جدی روبه‌رو هستند، ‌نمی‌توان به آنها اعلام کرد که ما قدم‌های مؤثری را برای شما برداشته‌ایم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: لاریجانی ابتدای دوره دهم ۲۰ ابرچالش را برای کشور شرح داد اما تاکنون خود به عنوان رئیس مجلس اعلام نکرده است حداقل دو عدد از آن مشکلات را برطرف کرده‌ایم.

وی بیان کرد: در جلسه غیرعلنی مجلس لاریجانی دستور داد تا کارگروهی متشکل از کمیسیون اقتصادی، مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تشکیل شود تا موضوع مشکلات بانک‌ها و نقدینگی در کشور را بررسی و حل کنند اما این موضوع تنها در حد حرف بوده و تاکنون هیچ اقدامی از سوی دولت و مجلس نشده است.

نظر شما