شناسهٔ خبر: 145227 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فردا

واکنش سعیدی‌کیا به پست احتمالی قالیباف

سعیدی کیا من از سال‌ها قبل به همکاران و دوستان‌مان می‌گفتم که ما مدیران باید بتوانیم با روزی ۱۰ تا ۱۲ ساعت کار، کشور را اداره کنیم.

به گزارش «نماینده»، سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به سوال اعتماد مبنی بر چند وقتی است که شایع شده قرار است بنیاد مستضعفان با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی شود و دکتر قالیباف - شهردار سابق تهران - ریاست آن را برعهده گیرد. این خبر درست است؟ گفت:

من نه چنین چیزی شنیده‌ام و نه چیزی دال بر صحت این مطلب دیده و خوانده‌ام.

او هم چنین درباره ساعات کاری خود نیز گفته است: من از سال‌ها قبل به همکاران و دوستان‌مان می‌گفتم که ما مدیران باید بتوانیم با روزی ۱۰ تا ۱۲ ساعت کار، کشور را اداره کنیم. یک ساعت هم ناهار و نماز و... می‌شود ۱۳ ساعت. الان هم به همه مدیرانم می‌گویم: ساعت ۹-۸ شب بروید خانه‌های‌تان. الان بعضی وقت‌ها که مدیرانم آخر شب جلسه می‌گذارند به آنها می‌گویم چرا این وقت شب جلسه می‌گذارید؟... چون واقعا آدم آخر شب، دیگر هیچ رمق و توانی ندارد که بخواهد تصمیمات مهمی هم بگیرد! خب یک وقتی مثل اوایل انقلاب و جنگ و... لازم بود که چند برابر کار کرد. ولی الان بعد از ۴۰ سال لازم نیست به همان شیوه تا پاسی از شب کار کنیم. من همیشه خودم ساعت ۶ تا ۵/۶ صبح از خانه بیرون می‌زنم، نیم ساعتی هم داخل بنیاد قدم می‌زنم و پیاده‌روی می‌کنم، بعد می‌روم سر کار... اکثرشب‌ها هم، ۸-۵/۷ شب می‌روم خانه. اگر غیر از این باشد، عیب از برنامه‌ریزی مدیران است. من معتقدم باید به مدیران میانی اختیار داد و ما روی آنها فقط نظارت داشته باشیم. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم اگر در زندگی داخلی‌مان آرامش داشته باشیم، بهتر می‌توانیم کار کنیم. طبعا باید قسمتی از وقت‌مان را صرف خانواده کنیم. نباید شب ساعت ۱۲-۱۱ برویم خانه که همه خوابیده باشند.

نظر شما