شناسهٔ خبر: 145215 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برگزاری کنگره «کارگزاران» در اردیبهشت ماه

حزب کارگزاران عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از برگزاری کنگره سراسری این حزب در اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش «نماینده»، علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره زمان برگزاری کنگره این حزب، اظهار داشت: کنگره سراسری حزب در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود اما زمان دقیق آن در جلسه آینده شورای مرکزی مشخص می‌شود.

وی افزود: برنامه اصلی کنگره، انتخابات شورای مرکزی است که هرسال نصف از اعضای شورا که دوسال در عضویت شورا بودند مستعفی شناخته می‌شوند و با افراد جدیدی که کاندیداتوری خود را قبلا اعلام کردند وارد رقابت می‌شوند. با انتخاب این افراد ترکیب جدید شورای مرکزی اعلام و شورای جدید کار خودش را شروع می‌کند.

نمازی با بیان اینکه عمده فعالیت روز کنگره همین است، اظهار داشت: دعوت از سخنران مهمان، گزارش رئیس شورا، دبیرکل و رئیس دفتر ویژه کنگره که مرعشی است، همچنین انتخاب هیئت رئیسه کنگره از دیگر برنامه‌های آن روز است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره نظر حزب کارگزاران در مورد استعفای نجفی از شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: در دوشنبه قبل از عید که آخرین جلسه ما بود خبر استعفای وی مطرح شد و فردای آن روز نیز این استعفا رسما اعلام شد. بعد از آن جلسه‌ای نداشتیم و اگر مذاکراتی بوده در سطح هیئت رئیسه شورای مرکزی بوده است و هنوز نظر خاصی در این باره ابراز نشده است.

نظر شما