شناسهٔ خبر: 145144 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کارشکنی‌های دشمنان برای نظام جمهوری اسلامی قابل اعتنا نیست

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین گفت: در طول عمر نظام جمهوری اسلامی ایران کارشکنی‌های دشمنان را شاهد بودیم که هیچ‌گاه قابل اعتنا نبوده است.

به گزارش «نماینده» آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: حدود ۹۸ درصد مردم ایران در تاریخ ۱۲ فروردین سال ۵۸ به نظام جمهوری اسلامی ایران رای مثبت دادند، اما پیش از این نیز درست از زمانی که امام راحل فریاد تشکیل این نظام مقدس را سر می‌دادند، کارشکنی عده‌ای را شاهد بودیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: از همان سال‌ها تا کنون همواره عده‌ای این اعتراض‌ها را پرورش می‌دادند، اما نظام جمهوری اسلامی ایران فارغ از این مسائل، هیچ گاه اجازه نداد که این موضوع‌ها مسائل تاثیر مخربی بر اصل نظام گذارد.

ممدوحی تصریح کرد: ایران در زمره کشورهایی قرار دارد که از امینت بالایی برخوردار بوده و موقعیت ژئوپولوتیک آن نیز شرایط مناسبی را برای مردم ما فراهم کرده است.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در سال های گذشته روستاهای کشورمان حتی از امکانات اولیه برخوردار نبودند، اما اکنون ساخت مدارس و بهداری‌ها و مدارس در روستاهای کوچک خود را نیز شاهد هستیم؛ علاوه بر این موضوع، در عرصه نظامی نیز از به خودکفایی صد در صدی دست یافته ایم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برخی از مشکلات کنونی عرصه اقتصادی کشور گفت: گرفتاری‌های اقتصادی نشات گرفته از سیاست برخی از کارگزاران است که با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی این مشکلات به سرعت رفع خواهند شد.

ممدوحی در پایان بیان کرد: این موضوع نمی‌تواند به عنوان بهانه‌ای برای عده‌ای تلقی شود، ما در عمر پیروزی انقلاب اسلامی از این گونه موانع و اعتراض‌ها داشته ایم، اما این مسائل هیچ گاه برای ما قابل اعتنا نیست کمااینکه دنیا نیز اصل را می‌بیند و به این مسائل گوش فرا نمی‌دهد.

نظر شما