شناسهٔ خبر: 145143 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

امیدوارم مشکل اقتصاد جوانان در سال‌جاری مرتفع شود

ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت گفت: با توجه به اینکه بنده ۵ سال در استان کرمانشاه فعالیت داشته ام و با مردم این منطقه مانوس بودم زلزله سرپل ذهاب یکی از تلخ‌ترین حادثه سال ۹۶ برایم محسوب می‌شود.

به گزارش «نماینده» الهیار ملک شاهی نماینده مردم کوهدشت در خصوص برنامه هایش در ایام نوروز اظهار داشت: معمولا ایام نوروز در حوزه انتخابیه ام حضور دارم و باتوجه به اینکه این منطقه به لحاظ جغرافیایی وسیع است در ایام نوروز از بخش های مختلف آن سرکشی می کنم و با کمک نهادهایی چون هلال احمر به برخی از خانواده های نیازمند کار کمک رسانی را انجام خواهیم داد.


نماینده مردم کوهدشت در خصوص بدترین اتفاق سال ۹۶ گفت: با توجه به اینکه بنده ۵ سال در استان کرمانشاه فعالیت داشته ام و با مردم این منطقه مانوس بودم زلزله سرپل ذهاب یکی از تلخ ترین حادثه سال ۹۶ برایم محسوب می شود.


ملک شاهی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهت خنثی کردن توطئه های دشمن را از جمله بهترین اتفاقات سال گذشته برشمرد.


وی بیان داشت: مقام معظم رهبری توانستند با اقتدار نظام را از شر دشمنان خارجی حفظ کنند و چهره جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک نظام برجسته و اثرگذار در دنیا و منطقه مطرح کنند ایشان را چهره شاخص سال ۹۶ می دانم.

ملکشاهی در پایان خاطر نشان کرد: در سال جدید آرزوی سلامتی برای ملت ایران و مقام معظم رهبری دارم و امیدوارم مشکلات جوانان از جمله اشتغال آنها را در سال آینده رفع شود.

نظر شما