شناسهٔ خبر: 145130 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دیدار با بازیگر ماندگارترین پدرهای سینمای ایران درروز پدر

جمشید مشایخی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در روز پدر با حضور در منزل جمشید مشایخی با این بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما دیدار و گفت‌گو کرد.

به گزارش «نماینده»، جمشید تقی زاده که به نمایندگی از بازنشستگان فرهیخته کشور با استاد جمشید مشایخی دارنده نشان عالی فرهنگ وهنر دیدار می کرد، ضمن ابلاغ سلام و تبریک علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این هنرمند پیشکسوت گفت: هنرمندانی مانند جمشید مشایخی که سال‌ها برای مردم فعالیت کرده‌اند، سرمایه‌های ماندگاری هستند و وظیفه ما پاسداشت وخدمت به این سرمایه های ماندگار است.  

وی با تجلیل ازهنرمندی استاد جمشید مشایخی برای بازی در ماندگارترین نقش های پدر سینمای ایران گفت: استاد مشایخی در کنار اساتیدی چون عزت الله انتظامی، محمد علی کشاورز، علی نصیریان و مرحوم داوود رشیدی، درخاطرات چند نسل از مردم ایران نقش بسته اند و جایگاه این عزیزان در عرصه فرهنگ و هنر این سرزمین جایگاه رفیعی است.  

راه اندازی دبیرخانه بازنشستگان عرصه فرهنگ و هنر 

تقی زاده در این دیدار از راه اندازی دبیرخانه بازنشستگان عرصه فرهنگ و هنر کشورهای آسیایی در تهران خبرداد و افزود: امیدواریم با تشکیل این دبیر خانه، بتوانیم از تجربیات و توانمندی های هنرمندان پیشکسوت کشورهای آسیایی برای اعتلای بیش از پیش فرهنگ و هنر این کشورها بهره برداری کنیم.

وی همچنین از استاد مشایخی دعوت کرد تا با همفکری و راهنمایی های خود صندوق بازنشستگی کشوری را در تشکیل و راه اندازی دبیرخانه بازنشستگان عرصه فرهنگ وهنر آسیا، یاری کند.  

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اخلاق مداری و تعهد استاد جمشید مشایخی را الگویی برای همه عنوان و ابراز امیدواری کرد: همه افرادی که برای مردم و فرهنگ و هنر خدمت می‌کنند موفق باشند و فرصت‌های بیشتری برای خدمت به بازنشستگان فرهیخته کشور فراهم شود.

استاد مشایخی نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو وروز پدر گفت : اگر رفتار، منش و خصلت مولی علی (ع) در زندگی ما جاری و ساری شود، همه مسائل و مشکلاتمان حل خواهد شد.

نظر شما