شناسهٔ خبر: 144753 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

امیدوارم سال ۹۷ لبریز از پیشرفت و رفاه روزافزون برای همه ملت‌ها باشد

لاریجانی2 رئیس مجلس، در پیامی عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکیه، پاکستان، ازبکستان، آذربایجان، قرقیزستان، قزاقستان و عراق تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش «نماینده»، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی  در پیام‌های جداگانه‌ای به روسای مجالس کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکیه، پاکستان، ازبکستان، آذربایجان، قرقیزستان، قزاقستان و عراق فرارسیدن عید باستانی نوروز را تبریک و تهنیت گفت. متن پیام علی لاریجانی به این مناسبت به شرح ذیل است :

«خرسندم صمیمانه‌ترین شادباش‌های خود را به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز ابراز نمایم.

نوروز، مصادف با آغاز حرکت طبیعت به سوی دگرگونی آمیخته با شادابی و طراوت و رشد و شکوفایی است، امید است همگام با تحول در طبیعت، سال پیش رو لبریز از پیشرفت و رفاه روزافزون همراه با عدالت برای همه ملت ها باشد.

اعتقاد راسخ دارم شرایط کنونی و چشم انداز تحولات منطقه و جهان ضرورت ایجاد همکاری بیشتر بین همه کشورها را فراهم آورده و حل چالش‌های اساسی کنونی و مقابله با تهدیدات پیش رو در گرو تعامل نزدیک همه کشورهای منطقه است. بی‌تردید تقویت روند گفت‌وگوهای پارلمانی نقش مهمی در کمک به امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت.

فرصت را مغتنم شمرده و تاکید می‌نمایم که جمهوری اسلامی ایران از هرگونه همکاری و رایزنی به ویژه با همسایگان براساس احترام متقابل و با هدف تقویت امنیت، پیشرفت و توسعه همه جانبه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشورهای منطقه و همسایه استقبال می نماید.»

نظر شما