شناسهٔ خبر: 144340 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده اصلاح طلب: محمود صادقی در ذهن‌ها شائبه تثبیت نکند

وکیلی.jpg عضو فراکسیون امید مجلس خطاب به نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: انصاف را نسبت به هیات رئیسه مجلس به خرج دهید و شائبه جابجایی عمدی در تقویم سوال از وزیر کشور را در ذهن‌ها تثبیت نکنید.

به گزارش «نماینده»، محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی صبح امروز و در واکنش به بخشی از سخنان محمود صادقی نماینده مردم تهران در جریان طرح سوال خود از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که در آن هیات رئیسه مجلس را متهم به تغییر عامدانه تاریخ طرح سوال خود کرده بود گفت: آقای صادقی اتهامی را متوجه هیات رئیسه مجلس کرده است که من از آن جهت که در هیات رئیسه مسئولیت کنداکتور را برعهده دارم طبق ماده ۷۹ آیین‌نامه داخلی باید به آن پاسخ گویم.

وی خطاب به محمود صادقی اظهار داشت: آقای صادقی انصاف را در قبال هیات رئیسه به خرج دهیم چرا که کنداکتور مجلس ممکن است به جهت طرح‌های دوفوریتی تغییر کند اما از سوی هیات رئیسه مجلس عمدی مبنی بر جابجایی در تقویم سوال شما از وزیر کشور وجود نداشته است و شما این شائبه را در ذهن‌ها تثبیت نکنید.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: همین امروز اگر اصلاحات بودجه به صحن می‌رسید کنداکتور تغییر می‌کرد اما معنی آن این نیست که بنای هیات رئیسه همیشه بر تغییر کنداکتور قرار دارد.

نظر شما