شناسهٔ خبر: 143763 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

باقر نمازی آزاد نشده است

محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه گفت: باقر نمازی آزاد نشده است و همانند بسیاری از محکومان که به مرخصی می‌روند، مرخصی ایشان هم سه روز بوده و سه روز هم تمدید شده است.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری خود در پاسخ به سوال مهر، مبنی بر اینکه اخیرا وزیر امور خارجه امریکا از بررسی شرایط آزادی دائمی باقر نمازی (جاسوسی که به ۱۰ سال حبس محکوم بوده است) توسط مسئولان ایرانی خبرداده و اعلام کرده است این فرد موقتا آزاد شده است. با توجه به اینکه طرف امریکایی از مرخصی درمانی نمازی خبر داده بود، زندان ها می توانسته اقدام به ارجاع زندانی به مراکز درمانی تحت نظر کند، چرا این فرد آزاد شده است؟ آیا آزادی دائمی این فرد در دستور کار قرار دارد؟ گفت: باقر نمازی آزاد نشده است و همانند بسیاری از محکومان که به مرخصی می‌روند، مرخصی ایشان هم سه روز بوده و تقاضا شده که نیاز به مراجعه به پزشک دارد، درخواست تمدید مرخصی شد که سه روز دیگر هم تمدید شد و ایشان آزاد نشده و مرخصی رفته است.

وی افزود: اکنون هم این مرخصی تمام شده است.  البته این درخواست را داشته‌اند که تمدید شود و بتوانند درمانشان را پیگیری کنند و از نظر قانونی منعی هم ندارد که مرخصی داده شود و مسائل درمانی پیگیری شود.

نظر شما