شناسهٔ خبر: 142376 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتصابات فامیلی در شهرداری تهران

علیخانی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: انتصابات‌ صورت گرفته در شهرداری تهران بر اساس روابط است و تخصصی نیست. افرادی که ارتباطات فامیلی و دوستی‌های قدیمی داشتند در مسند مدیریت قرار گرفتند.

به گزارش «نماینده»، محمد علیخانی درباره انتصاب‌های صورت‌گرفته در شهرداری تهران اظهار داشت: متأسفانه انتصاب‌ها مخالف رأی مردم در انتخابات اخیر بوده است و ما بر همین اساس مخالف انتصابات هستیم.

وی ادامه داد: انتصابات صورت‌گرفته بیشتر بر اساس روابط است و بر مبنای تخصص اتفاق نیفتاده است. افرادی ارتباطات فامیلی و دوستی قدیمی داشتند و در مسند مدیریت قرار گرفتند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: اعضای شورای در سطح مدیریت کلان مشورت‌هایی را انجام می‌دهند اما در مدیریت‌های جزئی کاری نداریم.

علیخانی بیان داشت: مدنظر بنده فرد خاصی نیست و کلاً در شهرداری شاهد بودیم انتصاب‌هایی برخلاف رأی مردم اتفاق می‌افتد. درصورتی‌که مردم به ما رأی دادند تا تغییراتی دیگری را در شهر شاهد باشند و تذکرات ما نیز بر اساس رأی مردم است.

وی افزود: اگر مدیریت شهری به تذکرات توجه نکند، در آینده با مشکل مواجه می‌شود و هرچه جلوتر برویم سطح انتقادات نیز بیشتر می‌شود که این موضوع برای مدیریت شهری خوب نیست.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای شهر تهران، ری و تجریش افزود: عده‌ای وقتی رأی لازم را گرفتند و در مسند قرار گرفتند، همه چیز را فراموش کردند.

نظر شما