شناسهٔ خبر: 142325 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

از کاندیداتوری در انتخابات پشیمان نیستم/ به گذشته برگردم همان تصمیم را می‌گیرم

رئیسی تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ورود خود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در صحت تصمیم خود برای ورود به انتخابات ذره‌ای تردید ندارم و یک‌درصد پشیمان نیستم.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار با دبیران تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور اظهار داشت: آستان قدس از پروژه تجاری «مشهد مال» خارج شد زیرا این قبیل پروژه‌های گران قیمت به‌طور طبیعی منجر به عرضه محصولات شرکت‌های خارجی می‌شود و با تولید ملی، توسعه صنعتی و تحقق اقتصاد مقاومتی تناسبی ندارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: آستان قدس در پروژه‌های جاده‌ای مثل جاده چناران- مشهد سرمایه‌گذاری کرده، اگرچه این قبیل سرمایه‌گذاری‌ها نسبت به پروژه‌های ساخت واحدهای تجاری سود اقتصادی کمتری دارند، اما اقدامی در جهت آسایش و امنیت جانی زائران بوده و در جهت راهبرد ماست.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: در گذشته آستان قدس تنها حسابرسی داخلی داشت، اما از ابتدای حضور، بنده حسابرسی خارج از آستان قدس را نیز فعال کردم. برای تحقق شفافیت مالی در آستان، از برترین مؤسسه حسابرسی کشور دعوت کردم تا از تمامی شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس نیز حسابرسی کند.

وی همچنین به موضوع ورود خود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره و عنوان کرد: ورود اینجانب به عرصه انتخابات به جهت انجام یک وظیفه بود و این اتفاق نیفتاد مگر بعد از درخواست‌های متعدد مردم و نخبگان؛ بنابراین اگر به گذشته نیز برگردم، همان تصمیمی را خواهم گرفت که آن روز گرفتم. در صحت تصمیم خود ذره‌ای تردید ندارم و یک‌درصد پشیمان نیستم.

نظر شما