شناسهٔ خبر: 142300 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تقدیر فرمانده کل سپاه از عملکرد بسیج در یک‌سال گذشته

سرلشکرجعفری.jpg همزمان با اولین سالگرد حکم مقام معظم رهبری در انتصاب سردار غیب پرور، فرمانده کل سپاه از عملکرد بسیج در یک‌سال گذشته تقدیر کرد.

به گزارش «نماینده»، سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی نامه‌ای به سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین از عملکرد یک‌سال گذشته بسیج تقدیر کرد.

در این نامه آمده است: بسیج در یکسال گذشته از نعمت شخصیتی معنوی، انقلابی، فکور، مدبر و استکبار ستیز چون شما برخوردار است که در قبال رسالت مبارک خود، اراده نموده است با استقرار معنویت و مردم سالاری دینی و نیز برخوردار نمودن نظام اسلامی از تفکر بسیجی، پایه‌های تمدن اسلامی را از طریق تکوین بسیج ده‌ها میلیونی به حول و قوه الهی پی‌ریزی نماید.

 همچنین در نامه فرمانده کل سپاه به سردار غیب پرور ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج در ایامی که گذشت، اشاره شده است: از این اقبال و عنایت الهی، خداوند متعال را صمیمانه شکر گذارم و از خداوند تبارک و تعالی، دوام توفیقات شما را در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب خواستارم.

روز گذشته ۱۷ آذرماه اولین سالگرد صدور حکم فرمانده معظم کل قوا در انتصاب سردار غیب پرور به ریاست سازمان بسیج مستضعفین بود.

نظر شما