شناسهٔ خبر: 142275 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سرلشکر سلیمانی در کرمان:

انقلاب اسلامی هرگز روح کهنگی به خود نخواهد گرفت/ جوانان امروز پایبند به اصول نظام هستند

قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه شعار، اعتقاد، دلبستگی مردم به نظام و رهبری و اصول انقلاب روز به روز مستحکم‌تر شده است، گفت: امروز شاهدیم که جوانان ما و نسل‌های جدید عاشق‌ و پایبند به اصول نظام و ولایت‌فقیه هستند.

به گزارش «نماینده»، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مردمی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان و فرماندهان نظامی و انتظامی در مصلی بزرگ امام علی شهر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که با وجود و حضور آیت‌الله جعفری ما شاهد حضور حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در استان کرمان هستیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شعار، اعتقاد، دلبستگی مردم به نظام و رهبری و اصول انقلاب روز به روز مستحکم‌تر شده است، افزود: امروز شاهدیم که جوانان ما و نسل‌های جدید عاشق‌ و پایبند به اصول و ولایت‌فقیه هستند.

وی با بیان اینکه در چارچوب طبیعی و با این دشمنی‌های گسترده و فضاهای کنونی و با گذشت زمان باید فرسایش و فاصله بین نسل‌ها مختلف باید به‌وجود آید، افزود: دلیل تازگی انقلاب و نظام این است که انقلاب ما از جنس دین بوده و هرگز روح کهنگی به خود نخواهد گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نکته مهمی که در خود دین نیز موثر است و اگر نباید خود دین آسیب می‌بیند کسانی هستند که در نگهداری دین اثرگذار هستند، گفت: روحانیون به‌عنوان کسانی که در نگهداری دین و اصول آن موثرند مهمترین عامل برای زنده‌ماندن روح انقلاب بوده و توانستند مردم را در مسائل گوناگون دینی نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب امام راحل نقش ارزنده‌ای داشت و ما را با عمق اسلام آشنا کردند، افزود: امام راحل جامعه فاسد شاهنشاهی را به جامعه اسلامی و امام زمانی مبدل کردند. 

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری و ولایت‌فقیه دیده بانی می‌کنند از اسلام و انقلاب و مردم و مسائلی که می‌توانند به اسلام ضربه بزند، گفت: بین آنچه که ما می‌بینیم و می‌فهمیم تا آنچه که ولی‌فقیه درک می‌کنند فاصله زیادی وجود دارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه روحانیت به‌دلیل انتصابش به ولایت‌فقیه نقش مهم و تاثیرگذار دارد، تصریح کرد: امام‌جمعه به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در یک استان باید نزدیک‌ترین مشخصات و مختصات را به ولی‌فقیه داشته و خلاصه ولی‌فقیه در استان باشد.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله جعفری در تمام دروان نمایندگی ولایت‌فقیه خود در استان کرمان به‌خوبی به این نماد و امانت عمل کرده است، گفت: آیت‌الله جعفری چه در دوران امام(ره) و چه در دوران مقام معظم رهبری در تمامی زمینه‌ها اعم از شخصی، اخلاقی، مردم‌داری، دفاع از مردم و اصول انقلاب، در پدر بودن، در اینکه تمامی اقشار را زیر چتر خود گرفتن و در مقابل عمل‌های انحرافی موضع‌گرفتن می‌توانیم شهادت دهیم که ایشان به حق این منصب و جایگاه را در نزدیک‌ترین نقطه به مقام معظم رهبری عمل کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه ترویج معنویت و مذهب در جامعه و دفاع از حقوق مردم از وظایف نماینده ولی‌فقیه است، گفت: امام‌جمعه بودن یک منصب تشریفاتی نیست بلکه جایگاهی برای خدمت‌گذاری به مردم است.

نظر شما