شناسهٔ خبر: 142131 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حاجی بابایی:

گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه رئیس جمهور جامعه را قانع نکرد

حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش روحانی دلچسب نبود و نتوانست شنونده را چندان مجاب کند.

حمیدرضا حاجی بابایی  رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، در خصوص عملکرد 100 روزه دولت دازدهم، اظهار داشت: گزارش روحانی دلچسب نبود و خیلی نتوانست گزارشی باشد که شنونده را مجاب کند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باتوجه به آمار و ارقامی که از سوی رئیس جمهور مطرح شد، توقع این بود که با دست پُرتری این گزارش ارائه شود با توجه زیرا این دولت در 4 سال گذشته نیز فعالیت با همین رویکرد فعالیت داشته است.

وی افزود: شاید به دلیل وجود برخی مشکلات که در کشور است، دولت با سختی کارها را جلو می‌برد و یکی از دلایل موفق نبودن وجود همین مشکلات باشد ولی در مجموع این گزارش نتواست جامعه را مجاب کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص فعالیت دیپلماسی دولت دوازدهم، گفت: سیاسیت خارجی ما به دلیل اینکه خیلی از مسائل به هم دست داده و مسائلی مانند مقاومت جز سیاست خارجی محسوب می شود، موفقیت های بزرگی به دست آورده ولی در برخی مذاکرات که طرف مقابل ما آمریکا است و صرفا کار دیپلماسیی انجام شده، دچار ضعف هایی هستیم و ضرورت دارد که این نواقص برطرف شود و در این حوزه قدرتمندانه‌تر برخورد شود.

نظر شما