شناسهٔ خبر: 142113 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

افتتاح خط ۷ به هیچ عنوان سیاسی و در راستای انتخابات نبود

مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: افتتاح خط ۷ به هیچ عنوان سیاسی، عجولانه و در راستای انتخابات نبوده است.

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران با اشاره به اظهار نظر معاون شهردار تهران، اظهار کرد: آقای پور سید آقایی عنوان کرده که  افتتاح  خط ۷ عجولانه و تبلیغاتی  بوده که کاکلا این موضوع را تکذیب می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در خصوص مسائل باید تخصصی اظهار نظر کرده و بیان صحبت‌های غیرکارشناسی به جزء به وجود افزایش مشکلات، چیز دیگری را ندارد.

چمران ادامه داد: زمانی که خط ۷ در دوره قبل قرار بود افتتاح شود، بازرسی از سوی مترو در جلسه شورا حضور پیدا کرد و ایرادت خط ۷ را مطرح کرد که حدود ۲۵ ایراد بود و در ادامه نیز برخی از موارد بر طرف شد.

رئیس سابق شورای شهر تهران افزود: با توجه به اینکه در آن زمان یک قطار برای خط ۷ در نظر گرفته شده بود و زمان ۲۵ دقیقه‌ای هم برای آن در نظر گرفته شده بود قاعدتا مشکلی برای افتتاح خط نبود.

وی اضافه کرد: در این دوره مدیریت شهری تصمیم گرفت این خط را تعطیل کند که امیدواریم این تصمیم به نفع شهر و شهروندان باشد و به‌زودی شاهد افتتاح مجدد خط ۷ باشیم.

چمران بیان کرد: موضوعات شهری را نمی‌توان با مناظره دنبال کرد و مسئولان شهری در این دوره بهتر از به دور از جنجال‌های رسانه‌ای موارد را در جلسات بررسی کنند.

نظر شما